eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmMMSy w dwuSIMowcach › Re: MMSy w dwuSIMowcach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: MMSy w dwuSIMowcach
    Date: Mon, 23 Jul 2018 12:13:10 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 136
    Message-ID: <pj4av8$605$1@news.icm.edu.pl>
    References: <5b5189d9$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...com>
    <5b52ffd2$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    <5b542e9a$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <pj1l5d$re$1@node2.news.atman.pl>
    <5b547b15$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <pj35t1$602$1@news.icm.edu.pl>
    <5b5579b8$0$597$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-65-77-98.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1532342056 6149 89.65.77.98 (23 Jul 2018 10:34:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Jul 2018 10:34:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <5b5579b8$0$597$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086572
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-23 o 08:47, Trybun pisze:
    > W dniu 2018-07-23 o 01:52, Animka pisze:
    >> W dniu 2018-07-22 o 14:40, Trybun pisze:
    >>> W dniu 2018-07-22 o 11:41, Animka pisze:
    >>>> W dniu 2018-07-22 o 09:14, Trybun pisze:
    >>>>> W dniu 2018-07-21 o 14:47, j...@i...pl pisze:
    >>>>>> On Sat, 21 Jul 2018 11:42:37 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    >>>>>>
    >>>>>>> U mnie w duecie Virgin Mobile + Play, też nie ma problemu. Te
    >>>>>>> przypuszczalnie pojawiłyby się gdyby w telefonie były karty innych
    >>>>>>> operatorów.
    >>>>>> U mnie jest VM i Orange.
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> To pewnie i u mnie by zadziałało. Pytanie jednak nie dotyczy
    >>>>> sprawności a detali dotyczących konfiguracji punktów dostępu. Bo w
    >>>>> nowym telefonie wygląda to inaczej niż w starym. W sumie dwie
    >>>>> wątpliwości - czy w każdym nowym telefonie dualsim są po dwa punkty
    >>>>> dostępu MMS na każdą kartę, i czy ręczne wpisywanie konfiguracji
    >>>>> dla takiego punktu automatycznie wprowadza te dane i dla drugiej
    >>>>> karty? Np wprowadziłem ręcznie parametry MMS w jednym wpisie dla
    >>>>> karty VM, przełączam patrzę w SIM Play a tam już nie stoi w obydwu
    >>>>> wpisach "Play MMS", a jeden wpis brzmi - Virgin Mobile MMS. Pytanie
    >>>>> zasadnicze - jest to jakiś odosobniony wybryk producenta mojego
    >>>>> telefonu, jakaś jego wada, czy w nowszych wersjach Andka jest to
    >>>>> już normą i wszystkie tak mają skonstruowane punkty dostępu?
    >>>>
    >>>> Virgin to Play.
    >>>> Zadzwoń do Virgin, żeby Ci przesłali na telefon automatyczne
    >>>> ustawienia na jedną i na drugą kartę, czyli na 2 numery telefonów.
    >>>> Jak karty nie na abonament to mmm-sy sa platne. Musisz mieć
    >>>> pieniądze na koncie Virgin jak wysyłasz mmm-sa.
    >>>
    >>>
    >>> Teza o tym że firma VM potrafi lepiej skonfigurować mi mój telefon
    >>> ode mnie jest błędna, albo co najmniej wątpliwa.
    >>>
    >>> Prośba o ile masz telefon dualsim z Andkiem co najmniej 7.0. o rzut
    >>> oka na parametry "punktów dostępu" dla poszczególnych kart.
    >>
    >> Virgin Mobile to operator telefoniczny działający w Polsce od 2012 r.
    >> Firm ta funkcjonuje, opierając się na infrastrukturze T-Mobile i Play.
    >> Świadczy ona usługi tylko na zasadach prepaid, czyli na kartę,
    >> oferując przy tym dużą ilość pakietów. Jak prawidłowo przeprowadzić
    >> konfigurację MMS i Internetu w Virgin Mobile?
    >>
    >> Virgin Mobile Polska jest jedną z 300 firm należących do Virgin Group,
    >> której twórcą jest brytyjski przedsiębiorca Richard Branson. Obecnie
    >> ten operator ma około 20 milionów użytkowników w 9 krajach na świecie.
    >> Na co możemy liczyć w Virgin Mobile?
    >>
    >> W sieci Virgin Mobile możemy kupić starter już za 5 zł z okresem
    >> ważności 30 dni. W ofercie na kartę możemy otrzymać kartę SIM, szybki
    >> transfer danych LTE, SMS-y i darmowe minuty:
    >>
    >>     W pakiecie #FREEMIUM za 5 zł otrzymamy 300 MB Internetu 4G LTE, 30
    >> minut do wszystkich i 30 SMS-ów.
    >>     W pakiecie #PEŁENLUZ za 19 zł możemy liczyć na 2 GB Internetu 4G
    >> LTE, SMS-y bez limitu, 100 minut do wszystkich i bez limitu minuty do
    >> sieci Virgin i Play.
    >>     W promocyjnym pakiecie #BEZLIMITU za 29 zł otrzymamy 5 GB
    >> Internetu 4G LTE, SMS-y, minuty do wszystkich sieci, w tym także do
    >> Virgin i Play bez limitu.
    >>     W pakiecie #DLAMNIESUPER za 59 zł możemy liczyć na 10 GB Internetu
    >> 4G LTE, a do tego otrzymamy nieograniczoną ilość SMS-ów i minuty do
    >> wszystkich sieci.
    >>
    >> Pakiety mają miesięczną ważność i są samoodnawialne, a każde
    >> doładowanie od 5 zł przedłuża ważność konta o 365 dni.
    >> SMS konfiguracyjny
    >>
    >> Dla większości telefonów w sieci Virgin możliwe jest uzyskanie danych
    >> konfiguracyjnych za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS. By je otrzymać,
    >> wystarczy na numer 9999 wysłać SMS o treści:
    >>
    >>     Virgin - by otrzymać wszystkie ustawienia;
    >>     Virgin mms - by otrzymać ustawienia MMS;
    >>     Virgin internet - by otrzymać ustawienia internetowe.
    >>
    >> Ręczna konfiguracja
    >>
    >> W przypadku, gdy zdecydujemy się na ręczną konfigurację telefonu,
    >> musimy wpisać parametry odpowiednie dla sieci Virgin.
    >>
    >> 1. Konfiguracja MMS
    >>
    >>     Punkt dostępu (APN): mms
    >>     Uwierzytelnianie: brak
    >>     Nazwa użytkownika: brak
    >>     Hasło: brak
    >>     Strona główna: http://mmsc.net.pl/mms/wapenc
    >>     Adres serwera proxy: 10.10.25.5
    >>     Port: 8080
    >>
    >> 2. Konfiguracja WAP
    >>
    >>     Punkt dostępu (apn): wap
    >>     Uwierzytelnianie: brak
    >>     Nazwa użytkownika: brak
    >>     Hasło: brak
    >>     Strona główna: http://wap.virginmobilepl.com
    >>     Adres serwera proxy: 10.10.25.5
    >>     Port: 8080
    >>
    >> 3. Konfiguracja Internetu
    >>
    >>     Punkt dostępu (APN): internet
    >>     Numer dostępowy: *99# - w przypadku telefonów wymagających numeru
    >>     Nazwa użytkownika: brak
    >>     Hasło: brak
    >>     Dns: dynamiczny
    >>
    >> Chcąc aktywować starter firmy Virgin, należy wykonać pierwsze
    >> połączenie wychodzące z nowej karty SIM. Kartę można aktywować poprzez
    >> doładowanie konta, użycie kodu USSD lub przez transmisję danych.
    >>
    >>
    >> źródło:
    >> https://www.comperia.pl/telekomunikacja/28968-konfig
    uracja-mms-i-internetu-w-virgin-mobile.html
    >>
    >>
    >>
    >>
    >
    > Przecie te dane są na karcie SIM, wystarczy włożyć do telefonu i nic nie
    > trzeba ustawiać.

    To po co chcesz jeszcze ręcznie konfigurować>
    Ja dla sprawdzenia wysłalam wczoraj bezpłatnego sms-a, zeby przysłali
    ustawienia na internet i mms. Przysłali, zainstalowałam i wszystko jest
    jak było. Trzeba ufać ustawieniom przyslanym na telefon, a nie samemu
    sie głowic i głowić.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: