  • 1. Data: 2013-01-30 20:55:52
    Temat: Mandat
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Czy przyjelibyscie taki mandat :)
    http://img801.imageshack.us/img801/454/2013013020384
    90015.jpg

    sz.

  • 2. Data: 2013-01-30 21:35:48
    Temat: Re: Mandat
    Od: <8...@5...213548.invalid> (Tom N)

    szufla w
    <news:kebts9$rgs$1@node1.news.atman.pl>:

    > Czy przyjelibyscie taki mandat :)
    > http://img801.imageshack.us/img801/454/2013013020384
    90015.jpg

    A gdzie ten mandat?

    Bo jest tylko zdjęcie z Multanovy 6F z 82/70 -- a OIDP to ten typ fotoradaru
    ma błąd +/- 3km/h do 100km/h i 3% powyżej 100km/h.
    I całkiem niedawno podawałem przepisy na utrwalanie przy przekroczeniu do 10
    km/h...

    IMHO mieli prawo zrobić zdjęcie, a po stwierdzeniu -- że prędkość nie
    przekroczyła +13 -- mieli obowiązek jego usunięcia

    O tym, że dali ciał i /skadrowali/ tak, że widać drugi pojazd, też można
    wspomnieć, i nie pisze o tej ciężarówce.

    P.S.
    Kieeeeeepska z ciebie szufla, skoro nie potrafisz przeszuflować małej górki
    archiwum po wierzchu...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2013-01-30 22:51:45
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-30 20:55, szufla pisze:
    > Czy przyjelibyscie taki mandat :)
    > http://img801.imageshack.us/img801/454/2013013020384
    90015.jpg

    Zalezy, za co ten mandat i co na nim dokladnie jest napisane, bo samo
    zdjecie, to jeszcze nie mandat.

    --
    venioo

  • 4. Data: 2013-01-31 08:52:23
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-01-30 21:35, (Tom N) pisze:
> [...]
    >
    > P.S.
    > Kieeeeeepska z ciebie szufla, skoro nie potrafisz przeszuflować małej górki

    i dlatego psim obowiązkiem jest wysyłanie zdjęć pacjentowi i nie chodzi
    tylko o to aby sprawdzić czyją facjatę widać za szybą ale też oto czy
    aby na fotce nie ma innych pojazdów.
    pozdrawiam
    marcin

  • 5. Data: 2013-01-31 09:28:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-30 20:55, szufla pisze:
    > Czy przyjelibyscie taki mandat :)
    > http://img801.imageshack.us/img801/454/2013013020384
    90015.jpg

    Jasne, że nie. Numer rejestracyjny nieczytelny!

  • 6. Data: 2013-01-31 12:57:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    artners.pl
    *Jakub Witkowski* napisał(-a):

    > Jasne, że nie. Numer rejestracyjny nieczytelny!

    Pytanie: jak dotarli do kierownika? Czy może szufla gdzieś takie
    wygrzebał i snuje czysto teoretyczne rozważania?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2013-01-31 17:01:01
    Od: "Kris_Polska" <c...@k...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przyjelibyscie taki mandat :)
    > http://img801.imageshack.us/img801/454/2013013020384
    90015.jpg

    to juz nie ma +20 ?

    a blad pomiaru ?

  • 8. Data: 2013-02-01 17:21:01
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    O, witaj.

    > A gdzie ten mandat?

    U mnie na biurku.

    > Bo jest tylko zdjęcie z Multanovy 6F z 82/70 -- a OIDP to ten typ fotoradaru
    > ma błąd +/- 3km/h do 100km/h i 3% powyżej 100km/h.

    Podobno ten radar moze sie pomylic nawet o 4km/h przy 60km/h

    > I całkiem niedawno podawałem przepisy na utrwalanie przy przekroczeniu do 10
    > km/h...

    Serio ? Ty to masz leb.

    > IMHO mieli prawo zrobić zdjęcie, a po stwierdzeniu -- że prędkość nie
    > przekroczyła +13 -- mieli obowiązek jego usunięcia

    Nie maja zadnego obowiazku. Zapewniono mnie telefonicznie, ze w przypadku odwolania
    sprawa trafi do sadu, wiec zobaczymy czy trafi ?

    > O tym, że dali ciał i /skadrowali/ tak, że widać drugi pojazd, też można
    > wspomnieć, i nie pisze o tej ciężarówce.

    Wspomniec mozna, ale wedlug instrukcji fotoradaru drugie auto ze zdjecia nie miesci
    sie w widelkach pomiaru.

    > P.S.
    > Kieeeeeepska z ciebie szufla, skoro nie potrafisz przeszuflować małej górki
    > archiwum po wierzchu...

    Nie oslabiaj mnie, podaj lepiej link do oficjalnego dokumentu na temat wartosci
    bledow
    tego fotoradaru bo nie potrafie przeszuflowac.

    sz.

  • 9. Data: 2013-02-01 17:31:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > i dlatego psim obowiązkiem jest wysyłanie zdjęć pacjentowi i nie chodzi tylko o to
    > aby sprawdzić czyją facjatę widać za szybą ale też oto czy aby na fotce nie ma
    > innych pojazdów.

    Nie w rezimowym panstwie ;)
    Co do innych aut na fotce to wazne jest aby miec dokumentacje z manualem danego
    radaru, bo tobie moze sie tylko cos wydawac :)

    sz.

  • 10. Data: 2013-02-01 17:36:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > to juz nie ma +20 ?

    nie ma , ale tez zalezy kto stawia :)

    > a blad pomiaru ?

    zalezy od radaru, warto miec dokumentacje.

    sz.