    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Date: Mon, 8 Jun 2015 10:37:04 +0200

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup
    "J.F." wrote in message

    > Na C6 od dawna nie proponowal aktualizacji map ani programu.
    > O - jest nowa. 16.02.2015. No no ...

    >Na E52 bez problemów chodziła.

    Po aktualizacji, ze zmniejszonym zestawem map ... sprawia wrazenie
    dzialajacego. A moze inne porzadki zwolnily pamiec.

    Ciekawe ... program sie chyba nie zmienil, a mapy kompletnie nowe ...
    sciagniecie Polski dawalo komunikat, ze inne skasuje i faktycznie
    skasowal.

    >Zachodniej. Samochód wziąłem w Monaco, jeździłem - po okolicach -
    >Francja i Włochy.

    Hm, tak ogolnie, to tam powinien sobie radzic swietnie. W koncu jest
    na rynku od lat.

    >Off-line...

    Bardziej mi chodzi o podejscie do szukania. Wpisujesz "dworzec
    poznan" - znajduje autobusowy i glowny. Na automapie jak nie znasz
    adresu, to nie wiem czy dojedziesz :-)
    Ale ... wpisujesz "dworzec wroclaw" ... jest Swiebodzki - nieczynny,
    jest PKS - obecnie w rozwalce - zastepczy blisko), a potem proponuje w
    Poznaniu, Katowicach, Olkuszu - a gdzie nasz Glowny kolejowy i
    pomniejsze ?

    Wpisuje "wroclaw sklodowskiej" - znajduje ulice. Ale w jakims innym
    miescie byly klopoty ... a moze Curie nie lubil.
    Ale napisac sie trzeba. W AM wpisuje TO i juz widze Torun, wpisuje SKL
    i mam ulice ...

    >Malta to kraj egzotyczny? Ciekawe...

    Malta w aktualnej AM Europe jest.
    Gorzej z Kreta, bo po wybraniu Grecji mam grecka klawiature.

    >A jak pożyczonym, to dlaczego nie używać własnej, znanej nawigacji?

    W zasadzie byloby milo, ale dla AM liczy sie ilu klientow zechce
    zaplacic za wersje "swiat". To sie nie zwroci ..

    J.