    From: "Axel" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Date: Mon, 8 Jun 2015 18:14:09 +0200

    "J.F." wrote in message news:55755431$0$27507$65785112@news.neostrada.pl...

    > Po aktualizacji, ze zmniejszonym zestawem map ... sprawia wrazenie
    > dzialajacego. A moze inne porzadki zwolnily pamiec.

    > Ciekawe ... program sie chyba nie zmienil, a mapy kompletnie nowe ...
    > sciagniecie Polski dawalo komunikat, ze inne skasuje i faktycznie
    > skasowal.

    Jak kiedyś znajdę czas, to odpalę E52 i zaktualizuję...

    > Hm, tak ogolnie, to tam powinien sobie radzic swietnie. W koncu jest na
    > rynku od lat.

    No właśnie - powinien. A parę razy sie Nokią i papierem musiałem
    podeprzeć...

    > Bardziej mi chodzi o podejscie do szukania. Wpisujesz "dworzec poznan" -
    > znajduje autobusowy i glowny. Na automapie jak nie znasz adresu, to nie
    > wiem czy dojedziesz :-)

    No właśnie o tym pisałem. Znałem nazwy zamków, a nie adresy.
    Na Malcie to w ogóle są jaja - tam, jak nawet masz adres napisany, to
    niekoniecznie trafisz, bo adresy są bardzo umowne - to, czego szukasz, jest
    gdzieś w okolicy tej ulicy w adresie ;-) A w Nokli wpisuję "Aviation museum"
    i prowadzi pod bramę.

    > Ale ... wpisujesz "dworzec wroclaw" ... jest Swiebodzki - nieczynny, jest
    > PKS - obecnie w rozwalce - zastepczy blisko), a potem proponuje w
    > Poznaniu, Katowicach, Olkuszu - a gdzie nasz Glowny kolejowy i pomniejsze
    > ?

    Nie można mieć wszystkiego ;-P

    > Malta w aktualnej AM Europe jest.
    > Gorzej z Kreta, bo po wybraniu Grecji mam grecka klawiature.

    Rili? Cytat ze strony:
    *Mapa obejmuje swoim zasięgiem obszar leżący pomiędzy równoleżnikami 33o36'N
    i 71o55'N oraz południkami 10o52'W
    i 46o40'E; nie zawiera m.in. Wysp Kanaryjskich, Madery, Azorów, Svalbard,
    Cypru, Malty, Kazachstanu, Islandii, Wysp
    Owczych, wyspy Jan Mayen oraz departamentów zamorskich Francji.
    Ale jak zejdę do samochodu, to odpalę mapę i sprawdzę, bo jak nie, to w
    lutym znowu będę jeździł z Nokią.

    > W zasadzie byloby milo, ale dla AM liczy sie ilu klientow zechce zaplacic
    > za wersje "swiat". To sie nie zwroci ..

    Wiesz, ja też po Europie zwykle nie jeżdżę własnym, tylko pożyczam na
    miejscu :-P A brak paru istotnych wysp mi przeszkadza.
    Myślę zresztą, że raczej soft by nie dał rady. Już wersja Europe muli jak
    cholera. Najgorzej wkurza oczekiwanie "za słabo nacisnąłem ten klawisz, czy
    AM jeszcze myśli?", mimo, że sprzęt jest całkiem nowy...

    --
    Axel