  • Data: 2018-01-26 10:31:14
    Temat: Re: Martwa grupa?
    Od: Ziggy <Z...@F...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-25, Marek S wrote:

    > Gdybym na swoim fejsie napisał, że mam problem z dziedziczeniem klas w
    > JavaScript, to pewnie padłyby pytania, kim był nauczyciel tej ksywie i
    > czy nie mogę ich dziedziczyć po kimś innym :-D

    Sa chyba odowiednie grupy, kazdy jezyk programowania mozna znalezc.

    > Co do G+ to ... nie łapię? Chodzi o znalezienie tematycznej społeczności
    > w nich? Raczej słabo to działa.

    Dobrze dziala dla poslugujacych sie j.angielskim.

    > Fora ok, może faktycznie zaczęły się rozwijać. Na świecie były od
    > zawsze, u nas posprawdzam. Kiedyś pustynia.

    Fora sa rozwiniete od bardzo dawna, nie wiem czy jest jakikolwiek jezyk
    programowania ktory nie mialby swojej forumowej spolecznosci.

    BTW jeszcze dochodzi stackoverlow.

    Dzis Usenet ma te sama sytuacje co IRC, zipie dzieki drobnej grupie
    uzytkownikow majacych sentyment.

    Moze USENET potrzebuje modyfikacji i modernizacji by przyciagnac
    mlodszych.