  • Data: 2016-12-16 14:33:50
    Temat: Re: Maszynki do golenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 grudnia 2016 20:52:54 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Nie przyznawaj się do tego tutaj. Inżynier nie nazywa tego
    >śrubokrętami. Inżynier do wkręcania wkrętów kupuje śrubokręty, a nie
    >atrapy śrubokrętów. Ja też mam atrapy śrubokrętów, ale wiem do czego
    >one się nadają, a do czego nie. Mi się nie niszczą. Ale ja nimi nie
    >wkręcam wkrętów.

    A do czego uzywasz, tak z ciekawosci spytam ?

    >No więc jeszcze raz spytam, tylko innymi słowami: jaka cecha narodowa
    >czyni żyletkę kiepską w Twoim mniemaniu?

    Cecha narodowa ? Niekoniecznie.
    Po prostu maja tam tez przemysl, ktory buble produkuje.
    Z jednej strony potrafia dobrze zrobic np plyte glowna do komputera
    (choc uklady scalone chyba jeszcze nie z PRCh), a z drugiej nie
    potrafia zrobic srubokreta.

    To jakiej jakosci bedzie chinska zyletka ?

    P.S.
    a) sprawdzic czy na Gilette nie ma "made in China",
    b) sprawdzic czy firma nie zbankturowala ... Gilette nie, ale wielu
    uznanym to sie przydarzylo, syndyk sprzedal marke, a nabywca sprzedaje
    tania chinszczyzne

    >To jest amerykański i europejski stereotyp, bo całe 0.001% chińskiej
    >populacji która coś potrafi, pojechała do Ameryki i do Europy.
    >Czyli dla nas ogromna liczba.

    Ale matura to chyba w miare masowa jest, tak przynajmniej z 50%
    powinno ja zrobic ... u nas to nie wiem czy nie 90%.

    >A w Azji Chińczyków uważa się za głąbów.

    A kiedys to bylo imperium. Kiedy tak zglupieli ?

    No coz, my tez bylismy niezlym imperium, 100 lat pokoju nas wykonczylo
    :-)
    A moze postep techniczny a nie pokoj ?

    J.