  • Data: 2014-10-19 21:22:31
    Temat: Re: Matematyka na poziomie gimnazjum i policjanci...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Oct 2014 18:52:29 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > Na wiki jest lista najdalszych trafień, rekordzista trafił npla
    > z prawie 2,5 km, co prawda dziesiątym strzałem w idealnych warunkach
    > pogodowych.

    > A może i nie trzeba statywu, ten film pokazuje, co widać w takim
    > urządzeniu:
    > https://www.youtube.com/watch?v=JOdcDR4IiUQ

    Akurat nie pokazuja tu czy nie filmowano ze statywu, czy choc z
    podporki. A i odleglosc znacznie mniejsza.

    > Jeśli się poprawnie nie wyceluje w ruchomy obiekt, to po prostu
    > nie robi pomiaru. A jak już się złapie i namierzy cel, to trzeba

    Z tym ze w nie/sprzyjajacych warunkach kto wie czy nie potrafi
    zwariowac.

    > pozwolić podjechać mu bliżej, żeby nagrały się numery rejestracyjne
    > i mamy kompletny łańcuch dowodów.

    Owszem - i widac stabilna predkosc na dluzszym odcinku, a nie ze to
    blad pomiaru. I mozna policzyc po slupkach czy innych elementach w
    terenie.
    Tylko ze ... nasza policja ma chyba tansze :-)

    J.