    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mechanizm różnicowy
    Date: Mon, 13 Oct 2014 15:35:03 +0200

    W dniu 2014-10-13 15:11, AL pisze:

    > to co opisujesz to jest typowy objaw zuzytych przegubow - i od tego bym
    > zaczal :)

    Ale on był u kilku mechaników nikt mu tego nie sprawdził i nie zasugerował?

    Geniusze zła, paaanie skrzynie trzeba wymienić, w serwisie 12kzł ale
    mamy używkę za 2000zł, robota w serwisie z 2000zł ale za 800 zrobimy bo
    i tak duże koszta, a po cichu myk przeguby po 150zł i klient zadowolony
    bo wydał dużo mniej niż w serwisie i problem rozwiązany :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl