    From: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mechanizm różnicowy
    Date: Mon, 13 Oct 2014 18:15:29 +0200

    > zapomniałeś dopisać, ze polecasz swój warsztat :)

    To co opisał autor, może wskazywać na przeguby ale również na padnięty
    mechanizm różnicowy tylko ty i reszta wcześniej chyba nigdy o czymś takim
    nie słyszała ;)
    Bylibysmy w stanie bliżej określić jeśli możnaby tego posłuchać. Bo co to
    znaczy stukot, turkot ?
    Autorowi proponuje zrobić test, czy przy tym skręcie i "turkocie" przy
    ruszaniu dodatkowo buksuje mu koło i czuć mocne szarpanie i czy objaw znika
    jeśli rusza powoli delikatnie puszczając sprzęgło.
    Jakoś ciężko mi uwierzyć, żeby kilku gości nie rozpoznało stukających
    przegubów i chciało go naciągnąć.
    Jeśli to mechanizm różnicowy to propnuje to zrobić bo skrzynia może się
    rozlecieć przy kolejnym szarpnięciu.