    Subject: Re: Mecz - jak zdalnie nagrać ?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: z <...@...pl>
    Date: Wed, 22 Jun 2016 23:16:44 +0200

    W dniu 2016-06-22 o 22:39, RadoslawF pisze:
    > Jak podpisywałeś umowę z takimi ograniczeniami to nie wkurzało ?

    Właśnie stoję przed wyborem czy UPC czy Orange. Jedni i drudzy kodują.
    Wybór między dżumą ze światłowodem a cholerą z modułem CI+ :-)

    Swego czasu zrobiłem wiele żeby nie iść z prądem. :-)
    Kupiłem specjalnie starszy model tunera żeby nie kodował oraz "tv na kartę"
    Tuner miał wejście na moduł CI a producent tunera oficjalnie deklarował
    że nie obchodzą go prawa autorskie nawet kanałów kodowanych odbieranych
    za pomocą modułu CI bo to sprawa producenta tego modułu.
    Żyć nie umierać.
    Ale...
    Weszły na rynek nowsze moduły Ci z +.
    Teraz mogę taki moduł sobie wsadzić ale nie tam gdzie bym chciał :-)

    Ale mecz reprezentacji polski mogę sobie nagrać i odtwarzać gdzie chcę.
    Jestem wolnym człowiekiem bez umowy z operatorem. Na razie wolnym ;-)