  • Data: 2017-01-25 12:24:41
    Temat: Re: Miałam canona, mam sony i żałuję
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poradźcie co innego kupić? Ixus 160? A może trochę droższy 175? Jedyne,
    > jedyne kryterium - jakość zdjęcia. Może nie nagrywać, może obsługiwać tylko
    > karty XD - itp. nie obchodzi mnie czułość, nie robię zdjęć w piwnicy czy
    > studni. Poradzicie?

    A nie mozesz przejrzec kilku stron z recenzjami? Ba, przejrzec tez
    recenzje Twojego aparatu wraz z przykladowymi fotkami, jesli to wada i
    wciaz masz gwarancje to po prostu z niej skorzystaj (bądź z rękojmi,
    która jest chyba korzystniejsza). No i nastepne zakupy (jesli nie
    bierzesz na firme) przez Internet.