  • Data: 2017-02-07 16:32:50
    Temat: Re: Miałam canona, mam sony i żałuję
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 lutego 2017 11:08:54 UTC+1 użytkownik Klementyna
    Paluch-Rogalska napisał:
    > In article <o6bf0q$84s$1@node1.news.atman.pl>, n...@n...com says...

    > http://www.euro.com.pl/aparaty-cyfrowe/sony-cyber-sh
    ot-dsc-w810-
    > srebny.bhtml

    20Mpix na matrycy wielkości ziarnka grochu i szkło marki szkło. Na stronach
    mediaexperta znajdziesz w tej cenie IXUSy, co prawda pikseli mniej (ale też gdzie je
    obejrzeć) za to obraz zdecydowanie lepszy.
    Pozdrawiam Marcin