  • Data: 2016-11-05 01:14:44
    Temat: Re: Miasta z kilkoma różnymi Kierunkowymi
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrno1oq1o.um0.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Nie są to przypadkiem numery z przeniesienia? Firmy zmieniają swoje

    No, Wesoła, to wiadomo, że będzie, jak będzie. Ale na myśli mam numery od
    poczatku ustanowione w Warszawie, gdzieś kole dworca Wschodniego widziałem
    ulokowane coś w zakresie 22741xxxx, nawet sprawdzałem, czy to nie z
    podmiejskich - nie, to z warszawskich.

    > siedziby, ale naturalne jest, że chcą zachować numery telefonów.

    Koniecznie i bezwzględnie, jestem za.

    > A jedyne naturalne miejsce, gdzie ta siódemka na początku się należy,
    > to Wesoła Dzielnica Warszawy -- siódemka jest relkitem niegdysiejszej
    > miejskości.

    Teoretycznie, z wejściem w struktury stołecznie już nie powinno. Ale to już
    nie te czasy, żeby kategoryzować na lepsze czy gorsze, zależnie skąd.

    > Michał Kulesza w bardzo sensowny sposób narysował mapę 12 województw.
    > To dopiero w sejmie wyjęto skąd popadło te cztery dodatkowe.

    W ogóle, to chyba miało być 15, ale się Opole postawiło i jest 16 (A teraz
    Warmia i Mazury boczą się na siebie i może będzie 17? A także Koszalin chce
    pokazać dupę Szczecinowi... i będzie 18?). A Gród Częstocha, od-do na
    wieki-wieków Małopolska, siedzi głęboko w strukturach śląskich...
    To chu-dziec z takim podziałem... Wypierdzieli te cztery i mamy jajca.

    > Jasne, że nie. Już dawno temu niejaki Adolf H. miał takie pomysły.
    > Tak ogólnie, to ja nie jestem entuzjastą. Tego.

    To mi nie chodzi o stygmatyzację. Bardziej mi chodzi o to, aby właśnie
    uniknąć kwiatków typu, że przenoszę się do innego opa i tracę numer, to
    ryzyko było główną przyczyną, że nie wziąłem oferty Orange na światło
    0.6Gbps, coś mi się tam plątali. Przecież nie będę uwiązany raz na zawsze,
    mogę ich mieć więcej (oczywiście, nie w niekończoność), nie spodoba mi się,
    to oddam go i po karencji ktoś inny go weźmie, a ja sobie nowy obstaluję. To
    nie tatuowany numerek, który niektórzy do dziś noszą, bo ten austriacki
    (tak, A.Huttler, pisany jako Hitler, był austriakiem, później zrobił się
    niemcem (i był pół-żydem, wg nowoczesnego podejścia, dopuszczającego tzw.
    zżydzenie)) pojebaniec tak sobie wymyślił. To, co ja pomyślałem, to ryzyko
    conajwyżej utraty osadzenia numeru i w najgorszym razie, kto mnie zechce
    znaleźć bez Biura Numerów, przeskanuje te kilkadziesiąt prefiksów wiedząc,
    że na mnie trafi wreszcie.
    Jak się kiedyś na jakimś zlocie spotkamy, to szerzej rozjaśnię swój zamysł.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"