    Subject: Re: Międzynarodowe prawo jazdy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Czarek <c...@n...fm>
    Date: Sun, 16 Sep 2018 11:40:10 +0200

    W dniu 16.09.2018 o 11:19, Tomasz pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    iedzynarodowe-prawo-jazdy

    o-prawa-jazdy

    > Przy okazji przyznam się, że to są strony, których oglądania nienawidzę,
    > z powodu konieczności wyrażenia zgody na zapoznanie się z informacją
    > jak przetwarzane są moje dane.

    To nie strony winne tylko prawo UE i RP a strona (rządowa), którą
    podałem na pewno nie oleje tego obowiązku.

    > Na niektórych stronach nie ma tego kretyństwa, na niektórych można
    > taką informacje potraktować/zamknąć krzyżykiem.

    Podaj przykład strony, na której tego nie można zamknąć.

    > Nienawidzę być
    > do czegoś zmuszanym, a ponadto nie mam żadnej pewności, że pomimo
    > zaakceptowania, w rzeczywistosci moje dane będą w taki sposób
    > przetwarzane. Kolejny sposób na robienie ludziom wody z mózgu.
    > Kiedy to się skończy?

    Trochę przesadzasz. "Od zawsze" ciasteczka były przetwarzane na
    większości stron internetowych, tylko od pewnego czasu jest obowiązek
    informowania o tym użytkowników (osobiście uważam dla mnie ten komunikat
    za całkowicie zbędny) Tak samo jak inne dane, które na stronie
    wprowadzasz muszą być przez nią przetwarzane.

    > Ale za adresy dziękuję. To nie Twoja wina, że właśnie autorzy tej
    > strony "spełniają" ten durny obowiązek.

    Nawet nie widziałem, że jest tam zapytanie o taką zgodę.
    Zainstaluj w przeglądarce program blokujący reklamy (no. uBlock) z
    odpowiednimi filtrami i zapomnisz o tych pytaniach o zgodę

    --
    Czarek