  • 1. Data: 2012-01-25 18:24:18
    Temat: Miska olejowa - awaria
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    cześć!
    Przymierzam się do wymiany oleju, filtr odkręcony więc pod auto,
    odkręcam śrubę w misce,puściła i tak kręcę i kręcę, i nic.
    Wygląda na zerwany gwint, i pytanie>
    czy gwintują takie rzeczy? ile taka regeneracja miski może kosztować?
    czy już przymierzyć się do kupna nowej?
    Autko: Seat Cordoba 1.9 SDI 03' 64KM ASY

  • 2. Data: 2012-01-25 18:31:00
    Temat: Re: Miska olejowa - awaria
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 18:24, ...:::fi$her:::... pisze:
> [...]
    > Wygląda na zerwany gwint, i pytanie>
    > czy gwintują takie rzeczy? ile taka regeneracja miski może kosztować?

    Tak, to się naprawia. Wkręca się taką tuleję gwintowaną (zapomniałem jak
    to się nazywa). Koszty groszowe.

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2012-01-25 18:46:02
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    > Tak, to się naprawia. Wkręca się taką tuleję gwintowaną (zapomniałem jak
    > to się nazywa). Koszty groszowe.

    dzięki, trochę mnie uspokoiłeś.

  • 4. Data: 2012-01-25 18:55:35
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-01-25 18:31, DoQ pisze:

    > Tak, to się naprawia. Wkręca się taką tuleję gwintowaną (zapomniałem jak
    > to się nazywa). Koszty groszowe.

    Co chcesz kolego wkręcić ?? i w co ??
    Jeśli miska jest stalowa a tak pewnie jest w 1,9SDI to istnieje duże
    prawdopodobieństwo, iż kolega urwał "nakrętkę" która jest przygrzana do
    blachy od spodu i dlatego kręci w kółko i nie może wykręcić.
    Jakby ukręcił śrubę (mało prawdopodobne) to by wypadła i tyle ;)

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2012-01-25 19:38:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 18:55, Cezary Daniluk pisze:
    > Co chcesz kolego wkręcić ?? i w co ??

    To:
    http://www.4metal.pl/artykuly/helicoil-plus-zestawy-
    naprawcze-do-uszkodzonych-gwintow/

    > Jeśli miska jest stalowa a tak pewnie jest w 1,9SDI to istnieje duże
    > prawdopodobieństwo, iż kolega urwał "nakrętkę" która jest przygrzana do

    Nie wiem jaką ma miskę i co urwał.

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2012-01-25 19:44:54
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie wiem jaką ma miskę i co urwał.

    Nie istotne bo moze tez zaspawac w cholere i nic nie bedzie cieklo :P
    5 min roboty.

    sz.

  • 7. Data: 2012-01-25 19:59:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 19:44, szufla pisze:
    > Nie istotne bo moze tez zaspawac w cholere i nic nie bedzie cieklo :P
    > 5 min roboty.

    Też dobrze, a olej zbierać przed odessanie bagnetem :)

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2012-01-25 19:59:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ...:::fi$her:::...

    > dzięki, trochę mnie uspokoiłeś.

    A ile miska do tego wehikułu kosztuje na szrocie, ze się tak
    zdenerwowałeś? Może się okazać, że jest tańsza niż naprawa...

  • 9. Data: 2012-01-25 20:01:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin to

    > A ile miska do tego wehikułu kosztuje na szrocie, ze się tak
    > zdenerwowałeś? Może się okazać, że jest tańsza niż naprawa...

    Na Allegro widzę nowe zamienniki po 100 zł, więc jaki sens naprawiać
    starą? :>

  • 10. Data: 2012-01-25 20:10:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 20:01, to pisze:
    > Na Allegro widzę nowe zamienniki po 100 zł, więc jaki sens naprawiać
    > starą? :>

    Tulejka kosztuje kilka PLN, sprawny mechanik zrobi to raz dwa za
    niewielką kwotę. Miski nie trzeba zdejmować, kolejny koszt do przodu ;)

    --
    Paweł