  • Data: 2018-12-12 20:53:03
    Temat: Re: Moc i moment obrotowy http://powertorque.cba.pl/
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >No nie mówcie że tego nikt nie widzi :)Nawet sprawdziłem na Edge, też
    >to jest.

    Widze.
    Ale czy to blad ? Tyle ustawiles :-)
    No dobra, mozna by zaokraglic :-)

    Ja widze inne blad:
    -jak sie punkt wyciagnie w prawo poza ostatnia linie, to sie jakos
    blokuje (Edge, i FF chyba tez)

    ale mozna odblokowac klikajac w wykres i dodajac punkt.

    -podobnie przesuwajac w dol poza wykres.

    -po przesunieciu ostatnich punktow w lewo wykres sie przeskaluje ... a
    rozszerzyc juz sie nie da.

    -klikniecie w obszar dodaje punkt, dwukrotne klikniecie w punt kasuje
    go, a dwuklik w obszar dodaje i od razu kasuje punt ... ale z tym da
    sie zyc.

    J.