  • Data: 2018-10-20 21:04:44
    Temat: Re: Moduł GPS jako źródło czasu
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/20/18 4:48 PM, Zenek Kapelinder wrote:

    > Zamiast sie pierdolic z jakimis gpsami uzyj jako wzorca
    > czestotliwosci sieci. Dlugoczasowo jest to stabilny sygnal.

    Jak sam mówisz, to jest wzorzec częstotliwości. Ja potrzebuję wzorca
    CZASU, aby zegar ustawiał się automatycznie. Swoją drogą nie wiem czemu
    miałbym upierać się przy taktowaniu zegara siecią energetyczną, skoro
    mamy dostępne dokładne rezonatory kwarcowe i relatywnie tanie układy RTC
    z kompensacją temperaturową.