-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment dokręcania śrub w kołach
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <q4bku9$hqj$1@node1.news.atman.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 17 Feb 2019 13:59:52 GMT
Lines: 26
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1550411992 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 490 77.65.80.250:50950
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650309
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Jacek k...@a...com ...
> Oglądam tu posty Kolegów w sprawie śrub w kołach i widzę, że klucz
> trzeba przedłużyć rurą, żeby od/do-kręcić.
> Sprawdziłem w tabeli, że moment dokręcania śrub w kołach to przeważnie
> 100-110 Nm, chociaż trafiają się auta, gdzie jest 180 (VW Multivan).
> Najzwyklejszy klucz ma 30 cm długości, więc mamy siłę 40-70 kG
> zakładając, że przykładamy siłę nie na samym końcu klucza, tylko 25 cm
> od główki.
> Wydaje mi się, że używanie rury przedłużającej może świadczyć, że ktoś
> wcześniej do****lił na maxa, albo śruby są pordzewiałe. Inaczej
> przeciętny facet bez przedłużki potrafi te 50 kG dać z siebie.
> No chyba, że gatunek męski jest na wyginięciu i wypiera go jakiś twór
> eunuchoidalny.
Tak Jacku
Ułatwianie sobie pracy przedłuzaniem ramienia narzedzia to przejaw braku
meskiej pewnosci siebie :)
Dokładnie!
Ech...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jest Leżajsk, jest dobrze.
Był Leżajsk, jest mi niedobrze.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.19 15:10 RadoslawF
- 17.02.19 15:18 Jacek
- 17.02.19 15:29 Mateusz Viste
- 17.02.19 16:46 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 16:55 Mateusz Viste
- 17.02.19 16:57 Pszemol
- 17.02.19 17:02 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 17:04 Mateusz Viste
- 17.02.19 17:22 Mateusz Viste
- 17.02.19 19:12 Jacek
- 17.02.19 19:22 Pana Sonik
- 17.02.19 19:28 PiteR
- 17.02.19 19:51 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 20:01 J.F.
- 17.02.19 20:05 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-29 Warszawa => Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa <=
- 2024-04-29 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2024-04-29 Zielona Góra => Inżynier R&D Energoelektronik <=
- 2024-04-29 Warszawa => Google Ads Freelancer <=
- 2024-04-28 wymiana przewodu od licznika do mieszkania
- 2024-04-28 Lustra w maszynie ASML
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=