  • 11. Data: 2009-01-09 06:44:19
    Temat: Re: [Monitor] - matryca S-PVA - co kupi=3F?
    Od: Artur Frydel <s...@m...nie>

    Day Thu, 8 Jan 2009 21:41:21 +0100, sphinxozo wrote:

    > In article <1...@b...dyndns.org>, s...@m...nie
    > says...

    > Ja moge polecic Samsunga 215TW, jest to wprawdzie 21 cali chyba ale jest

    Mam wrażenie, że niedostępny już na polskim rynku. Ja w każdym bądź razie
    nie mogłem go wyklikać w jakimkolwiek sklepie.

    --
    bzyk | artur.frydel [at] gmail.com
    Na pochyłe drzewo i Salomon nie naleje.

  • 12. Data: 2009-01-09 10:13:45
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 9 styczeń (piątek) gdy o godz. 7:44 *Artur Frydel* napisał(a):

    > Mam wrażenie, że niedostępny już na polskim rynku. Ja w każdym bądź razie
    > nie mogłem go wyklikać w jakimkolwiek sklepie.

    Taka samą matryce ma Gateway FDP2185w

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 13. Data: 2009-01-09 11:35:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chichotek napisał(a):

    > Taka samą matryce ma Gateway FDP2185w

    Ale ten ma znowu kiepskie recenzje:
    http://www.proline.pl/index.php?n=gateway-fpd2185w-s
    -pva-doskonale-kolory-czern&grupa=news

    Z których wynika, ze trzeba dokładnie obejrzeć dany egzemplarz przed
    zakupem...

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 14. Data: 2009-01-09 13:26:47
    Temat: Re: [Monitor] - matryca S-PVA - co kupić?
    Od: "Kuba Wojtkowiak" <k...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skaluje sie dobrze. Czasami Opera albo FF3 dają rade, a czasami nie.
    > Szczególne problemy sprawiają nowe strony we flashu, czy innych walących
    > po oczach technologiach. wtedy "inna" rozdzielczość jest wadą. "inna"
    > znaczy nie taka jaka, którą niedorozwinięty informatyk uważa za jedyną
    > słuszną. Masz moze monitor niepanoramiczny? poogladaj sobie losowe strony
    > na allegro. Zaraz będziesz wiedział który z "twórców" własnych stron
    > aukcyjnych "pracuje" na panoramie.
    > ToMasz
    >
    > PS to oczywiście nie stanowi ze monitor o wyższej rozdzielczości jest

    ale używasz i wiesz czy tak sobie teoretyzujesz?
    Ja korzystam z 1920x1200 zarowno na 22 jak i n 24", rysunki cad, grafika i
    oczywiście filmy. Nie mam żadnych problemów z tą rozdzielczością na 22"
    (właśnie l220x).
    I co mają wspólnego Twoje problemy ze stronami tworzonymi na panoramach z
    rozdzielczością?

    -q.

  • 15. Data: 2009-01-09 15:54:10
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Artur Frydel napisała na pl.comp.pecet:

    > Czy jest jeszcze coś na naszym rynku? Generalnie to tych S-PVA jest
    > jak na lekarstwo.. Może pominąłem jakiś model?

    Wpisz na google dla tej grupy s-pva i s-ips. W ciągu miesiąca były chyba
    3 wątki na ten temat.

    Marcin Kocur

  • 16. Data: 2009-01-09 18:03:34
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Użytkownik Mariusz napisał:

    > jesli mówimy o komputerze domowym (WIndows, i okolice) to święta prawda,

    Prawda jest jak dupa. Kazdy ma swoja...

    Dla jednego bedzie ok, dla innego "za duzo" - choc nei bedzie potrafil w
    sumie powiedziec czego ma za duzo i czmu mu przeszkadza nadmiar, a
    niedomiar juz nie...

  • 17. Data: 2009-01-09 18:05:01
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Użytkownik Artur Frydel napisał:

    > Dokładnie. Przy tej rozdzielczości i tej przekątnej ekranu tzw. plamka
    > jest dość mała (nie podam teraz dokładnej wartości, bo nie mam czasu aby
    > ją szukać, ale robiłem porównania i plamka w tym monitorze jest bardzo
    > mała). Ja dość dużo czytam korzystając z monitora (dużo dokumentacji), nie
    > chce mi się za każdym razem bawić w zwiększanie tekstu.

    No popatrz, a ja czytam z 1600x1200 21" i jakos nie powiekszam niczego.

  • 18. Data: 2009-01-09 18:24:00
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Marian wrote:

    >No popatrz, a ja czytam z 1600x1200 21" i jakos nie powiekszam niczego.

    To odpowiada panoramie... 24". Inna sprawa, dla mnie to i tak "ciasno"

    Grzegorz

  • 19. Data: 2009-01-09 19:57:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No popatrz, a ja czytam z 1600x1200 21" i jakos nie powiekszam niczego.

    Bo oczy też są jak dupa - każdy ma swoje...

    --
    marfi

  • 20. Data: 2009-01-09 22:38:59
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Kuba Wojtkowiak pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ale używasz i wiesz czy tak sobie teoretyzujesz?
    Sprawdzałem, i zdecydowałem nie używać.
    > Ja korzystam z 1920x1200 zarowno na 22 jak i n 24", rysunki cad, grafika i
    > oczywiście filmy. Nie mam żadnych problemów z tą rozdzielczością na 22"
    > (właśnie l220x).
    o tym właśnie pisałem
    > I co mają wspólnego Twoje problemy ze stronami tworzonymi na panoramach z
    > rozdzielczością?
    To nie są MOJE problemy. Strony www POWINNY być tak projektowane, żeby
    ich treść zajmowała całe okno. CAŁE, ale o wymiarach takich jak chce
    czytający. Tak niestety nie jest. Okna zazwyczaj zajmują taką
    powierzchnie jaką wybiera im projektant, widzący je tylko i wyłącznie na
    swoim monitorze. JA wiem że to głupie, Ty być może też. Ale 50% twórców
    stron - nie. Czy warto sie skazywac na problemy? JAka jest skala
    problemu? Na te pytania musi sobie odpowiedzieć Tylko kupujący monitor.
    Zauważ ze o ile Tobie na blisko 2 tysiacach punktów w poziomie, strona
    www wyświetlajaca flasha w 1000 punktach zajmie pół ekranu i olejesz to,
    to nie każdy ma taki komfort. nie każdy tak dobrze widzi, zeby nie tyle
    zobaczyć, co czytac takei literki. Tak sie również zachowają setki
    starych programów, programów dołączanych do pewnych urządzeń ( telefon
    siemens, panel sterowania do karty dzwiekowej itp.)

    ToMasz