  • 21. Data: 2022-12-17 10:12:12
    Temat: Re: Multimetr uniwersalny z automatycznym wyborem funkcji
    Od: tomotron <tomotron.malpa.o2.pl>

    > Podsumowując - dzięki za odpowiedź - zobaczę co fluke ma w swojej
    > ofercie. :)

    Ceny fluka są chore, sam jestem w posiadaniu kilku mierników fluka (87V,
    87III, 189,T150) i kilku-nastu innych, brymen, appa, benning, gossen
    metrawatt, metex, agilent i pewnie jeszcze kilku innych producentów.
    Każdy miernik jest na swój sposób indywidualny, więc doradzić jest ciężko.
    Mnogość funkcje pomiarowych, to nie wszystko, czego należy oczekiwać od
    miernika. Dla mnie liczy się funkcjonalność, szybkość pomiaru, muszę
    czuć jakość (przyjemnie wziąć w łapki) dla elektryki wyłącznie z
    kategorią catIV

    Według mnie cena-jakość dla brymena i takiego bym szukał, jak cena nie
    gra roli, gossen, agilent, fluke (kolejność przypadkowa)

  • 22. Data: 2022-12-18 22:20:52
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A myslec trzeba, bo jak bedziesz chcial zmierzyc napiecie, miernik
    > przestawisz, a kabelka nie ... no ciekawe - te z dwoma zaciskami chyba
    > nie maja wylaczenia gniazdka prądowego ...

    Mój promotor kiedyś zmierzył (niestety moim) multimetrem napięcie
    anodowe lampy na zakresie 20A :)

    Nikt mi nie wierzył ale widziałem świecącą kreskę, tudzież wyładowanie
    po skosie wyswietlacza:)

    I nikt też nie słuchał bo zwróciłem uwagę, że multimetr jest na
    amperomierz ustawiony.....