  • Data: 2018-04-12 01:36:58
    Temat: Re: MyPhone Explorer
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-12 o 00:48, Uncle Pete pisze:

    > Tak.

    Dziękuję. Jak używałam telefonu SE to miałam tylko program w komputerze.
    Teraz z tym androidem i Samsungiem jest już widocznie inaczej.
    Jak coś instaluję z google play to mi google wtrynia do telefonu, do
    kontaktów moje konto z gmaila. Oczywiście to z telefonu po
    zainstalowaniu aplikacji wywalam i zatrzymuję za każdym razem dzialanie
    w tle aplikacji takich jak sklep google play i inne dziadostwa, których
    w danym momencie nie używa. Nawet Firefoks zatrzymuję jak nie korzystam.
    W razie potrzeby same się włączą.
    Program najpierw musialam ustawić na Wi-Fi, ale nie było mi to na rękę.
    Nie mógł znależć telefonu po bluetooth.
    Na drugi dzień o dziwo znalazł i teraz ten program działa tylko po
    Bluetooth.
    Pozdwawiam :-)

    --
    animka