  • Data: 2018-03-15 23:42:15
    Temat: Re: MyPhone Flip3
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Istotne jest ,,szybkie wybieranie'' czy coś podobnego
    > w nazwie -- chodzi o to, by poszczególnym cyfrom
    > przyporządkować konkretne numery i wybierać pożądany
    > numer przytrzymaniem cyfry przypisanej temu numerowi.
    >
    > Istotna też jest jakość -- nie chcę, by telefon szybko
    > rozleciał się lub wymagał szczególnej troski...

    Emporia Flip Basic. Ma trzy klawisze skróconego wybierania
    (naciskasz klawisz i dzwonisz pod przyporządkowany numer)
    plus z tyłu przycisk telefonu alarmowego (można tam podać
    pięć numerów z książki telefonicznej) - po naciśnięciu
    przycisku numery te są wybierane automatycznie (telefon
    na te numery dzwoni do skutku - aż do odebrania. Duża
    klawiatura, prócz zwykłej ładowarki dodatkowo ładowarka
    biurkowa. Bez otwierania klapki sygnalizowane są diodami
    nowe SMS-y, nieodebranym połączenia i niski poziom baterii.
    Telefon solidnie wykonany, od pół roku lata po damskiej
    torebce z całym kobiecym bajzlem i dalej dzwoni.