  • Data: 2018-03-17 00:34:22
    Temat: Re: MyPhone Flip3
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "collie" 5aabe746$0$675$6...@n...neostrada.pl

    > Przeczytaj jeszcze raz mój poprzedni post. Powoli.

    Jak powoli? Ile liter na sekundę?

    Jeśli jest tam odpowiedź -- może zacytuj ją?...

    Zanim zapytałem -- przeczytałem Twój post uważnie.
    Matki (a matce jest ten telefon potrzebny) nie
    interesują ani trzy klawisze dodatkowe, ani jeden
    dzwoniący pod pięć numerów do skutku, ale to, co
    IMO jasno opisałem:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p8eihi$atj$...@n...news.atman.pl

    "collie" 5aaaf6c7$0$656$6...@n...neostrada.pl

    > Emporia Flip Basic.

    > Ma trzy klawisze skróconego wybierania

    Normalna klawiatura ma więcej niż trzy.
    I matka potrzebuje więcej niż trzy.

    > (naciskasz klawisz i dzwonisz pod przyporządkowany numer)

    > plus z tyłu przycisk telefonu alarmowego (można tam podać
    > pięć numerów z książki telefonicznej) - po naciśnięciu

    Także nie o to pytam.

    > przycisku numery te są wybierane automatycznie (telefon
    > na te numery dzwoni do skutku - aż do odebrania.

    > Duża klawiatura,

    Fajnie, ale niewiele z tego wynika.

    Im większa klawiatura -- tym mniejszy wyświetlacz lub większy
    telefon. IMO duża klawiatura nie musi być dobra. Matka bez
    okularów widzi zazwyczaj lepiej niż ja (dziś prawie nic nie
    widziałem) w okularach, ale każdy łatwiej rozpoznaje cyfry
    klawiatury niż cyfry wyświetlane wyświetlaczem/ekranem -- bo
    na klawiaturze są w ustalonych miejscach a '5' zwykle ma
    jakieś wyrostki.

    > prócz zwykłej ładowarki dodatkowo ładowarka biurkowa.

    Nie interesuje mnie. [im mniej barachła -- tym lepiej]
    Raczej ważne jest gniazdo zasilania (standardowe jest
    lepsze od ,,specjalnego'') i napięcie...

    > Bez otwierania klapki sygnalizowane są diodami nowe SMS-y,

    Któryś klapkowiec tego nie ma?

    > nieodebranym połączenia i niski poziom baterii.

    > Telefon solidnie wykonany, od pół roku lata po damskiej
    > torebce z całym kobiecym bajzlem i dalej dzwoni.

    Nie znajduję odpowiedzi na interesujące mnie pytanie.

    -=-

    Interesuje mnie:

    - klapka
    - wytrzymałość (pół roku to niewiele)
    - przyporządkowanie numerów telefonicznych
    cyfrom klawiatury; przykładowo tak:

    2 123456789
    3 321456432
    4 456943217
    5 657898765
    6 548765432
    7 546898678
    8 234687656
    9 568765456

    Cyfra '1' jest zazwyczaj traktowana inaczej -- jako
    nr poczty głosowej. z '0' bywa różnie.

    Dodatkowe przyciski nie interesują mnie -- trzy, jeden, pięć...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,