  • Data: 2017-06-19 21:36:01
    Temat: Re: Myjk do tablicy.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2017 o 21:22, PlaMa pisze:

    >> https://www.google.pl/maps/@52.2598565,20.9504279,3a
    ,75y,245.71h,92.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAnD
    xALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > O co tu kurwa chodzi?! Trzeba się warunkowo zatrzymać, na swoim pasie,
    > by ustąpić pojazdom, które nie mogą tam wjechać... WTF?! Jak myślę o
    > idiotach, którzy znakują nasze drogi, to zaczynam się bać siadania na
    > trzeźwo za kółko.

    To akurat Czesi malowali i myślę, że mogło to mieć wpływ (gdzieś jeszcze
    na tej przebudowanej S8 są takie kwiatki), choć nie poowinno.

    Najlepsze jest to, że złosiłem i nie wiem czy na skutek mojego
    zgłoszenia cz tak po prostu poprawiono... zmieniając linie jednostronnie
    przerywaną na przerywaną (choć nie ma to praktycznie żadnego sensu - nie
    prowadzi tamtędy żadna "oficjalna" relacja.

    Shrek