eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał › Re: NFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał
  • Data: 2019-03-12 11:37:13
    Temat: Re: NFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    >Chciłbym mieć w telefonie
    >a) możliwość przypięcia do uchwytu magnetycznego w samochodzie
    >b) NFC z uwagi na używanie U2F
    >c) ładowanie bezprzewodowe
    >d) naklejkę z banku do płatności bezprzewodowych (nie aplikcję bo im
    >nie ufam)

    >Na razie widzę to tak:
    >1) Cięzko znaleźć coś z NFC i ładowaniem bezprzewodowym. Czy to
    >rocket science?

    Byc moze - ladowarka w cewce NFC moze wygenerowac takie napiecie, ze
    spali ?
    Czy wcale nie - nawet lepiej, bo jedna cewka ?:-)

    Gdzies mi sie tam obilo, ze NFC wykrywa zblizenie karty na zasadzie
    GDO - moze ladowarka tak obciaza cewke, ze nie dziala takie
    wykrywanie, i pradu do zasilania trzeba za duzo ?

    >2) NFC nie działa przez futerały choć to tylko 1mm tworzywa
    >sztucznego,

    eee ... jak na zlosc w ogole mi NFC cos odmowil pracy, ale przeciez
    czyta przez obudowe telefonu, czytnika, i czasem jeszczcze troche
    powietrza.
    Moze masz kiepskie tworzywo ?

    J.