    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Thu, 13 Oct 2016 21:44:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Na razie zabawka
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 października 2016 12:00:24 UTC+9 użytkownik WM napisał:
> [...]
    robotyzacja fabryk. I tak ma być, to znaczy że jest postęp. Inna kwestia to
    sprawiedliwy podział dóbr (fair distribution of wealth). Jeśli dzisiaj czarnoskórzy
    amerykanie domagają się rekompensaty za to że bogactwo dziewiętnastowiecznej Ameryki
    zostało zbudowane na niewolniczej pracy ich przodków, to tak samo ktoś się kiedyś
    upomni o majątek dzisiejszych korporacji wytworzony dzięki niepłaceniu pensji
    robotnikom, zwolnionym z pracy na skutek robotyzacji procesów produkcyjnych. Jeden
    procent ludzi ma więcej niż cała reszta, to niezawodna recepta na rewolucję.

    > To będzie zależało od wyniku wyborów.

    > To świństwo, bardziej należała się ona Leonardowi Cohenowi.

    Ja bym powiedział "także", ale czy "bardziej" to nie wiem. Jak dla mnie to Cohen do
    dzisiaj nie może się zdecydować czy jest artystą country czy folk, a to jest
    płaszczyzna bardzo istotnego podziału, nawet nie tyle muzykologicznego, co
    kulturowo-światopoglądowego. Nie wiem, ale Szwedzi mogli też/właśnie tym się
    kierować.

    > Choć ostatnio kościół zabronił wykonywania na ślubach Hallelujah.

    Nie wiem, nie znam, nie słyszałem, nie chodzę. Kto lubi kościół albo go nie lubi, ten
    niech komentuje.