  • Data: 2016-10-14 16:15:02
    Temat: Re: Na razie zabawka
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-14 o 14:11, Konrad Anikiel pisze:

    > Tak sobie pomyślałem (dla odmiany, hehe), że piosenka jest o wierności, ale jednak
    złamanej. Ślub to nie spowiedź.

    http://huba.news/kosciol/news/3582/zakaz-spiewania-h
    allelujah-na-slubach

    Zwolennicy tego zakazu twierdzą, iż pierwsza z nich kojarzona jest
    od pewnego czasu z filmem animowanym "Shrek", więc staje się tylko
    elementem świeckim. Biskup Wiesław Mering mówi: "Nic co świeckie,
    nie powinno mieć miejsca w naszych kościołach". Poparcie dla kapłana
    wyraża część organistów, którzy na uroczystościach takich jak ślub
    czy pogrzeb tracą swoje pensje, ponieważ wiele par decyduje się na
    zatrudnienie specjalnej oprawy muzycznej z zespołem. Biskup wyraził
    również swoją niechęć do księży śpiewających na weselach oraz do
    filmowania uroczystości dornami.

    WM