  • 171. Data: 2014-01-08 15:49:02
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Powyzej 0.5 mandat za sam alkohol, powyzej 0.6 wieszy mandat, 0.7
    > jeszcze wiekszy i punkty ( a u nich punkty ciezkie),
    > 0.8 to juz miesiac bez PJ, 0.9 to dwa miesiace, a od 1.1 zaczynalo sie
    > przestapstwo drogowe, zagrozone nawet odsiadka.
    >
    > IMO - bardzo rozsadnie i zyczylbym sobie wprowadzenia w Polsce
    > podobnie ... ale problemu wypadkow po pijaku to raczej nie poprawi.

    Podoba mi się.
    I wtedy nawet te wszystkie groźby odbierania samochodu tudziez bardzo
    wysokich kar powyżej 1,X promila wyglądają bardzo racjonalnie.
    Ale czy u nas znajdzie sie odważny aby coś takiego wprowadzić. Bardzo
    wątpie.
    Nasz rząd ma odwage do reform tylko tam, gdzie kasa do budzetu wieksza
    pójdzie... :(

  • 172. Data: 2014-01-08 15:52:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, Budzik wrote:

    > Ale Gotfryd juz proponował, ze wystapię w roli adwokata, żeby kara była
    > liniowo postepująca.

    W kwestii formalnej - niekonieniecznie liniowo, a wręcz lepiej
    nieliniowo.
    Ale monotonicznie i ciągle :)

    > Czyli np:
    > 0,5%% - 1 dzien
    > 1%% - 20 dni
    >
    > A reszte liniowo ustawić pomiedzy.

    Jak tak popatrzyłem z grubsza, to lepiej wyglądałaby proporcja
    z potęgą między trójką a piątką :) bo przy *aż* jednym dniu
    dla 0,5 promila *ledwo* 20 dni dla 1 promila to nieproporcjonalnie
    mało.
    Te 20 dni byłyby może akurat, dla 1 dnia przy 0,8%%
    (zakładając że %% to promil, z braku znaczka ASCII7).
    Potęga jak wyżej, na całość tangens nakładający limit ok. 2 lat
    z "zakrzywieniem" w okolicach 1,5%% i już.

    pzdr, Gotfryd

  • 173. Data: 2014-01-08 16:00:52
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 15:49:02 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Podoba mi siďż˝.
    >
    > I wtedy nawet te wszystkie gro�by odbierania samochodu tudziez bardzo
    >
    > wysokich kar powy�ej 1,X promila wygl�daj� bardzo racjonalnie.
    >
    > Ale czy u nas znajdzie sie odwa�ny aby co� takiego wprowadzi�. Bardzo
    >
    > w�tpie.
    >
    > Nasz rz�d ma odwage do reform tylko tam, gdzie kasa do budzetu wieksza
    >
    > p�jdzie... :(

    A dlaczego kasa nie ma iść do budżetu. Budżet ponosi bezpośrednie koszty związane z
    nałogami i kasę na to musi mieć. W przeciągu kilku dni trafiło się trzech co zaliczą
    kilkanaście lat więzienia.

  • 174. Data: 2014-01-08 16:05:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > A możesz napisać co w tym piwie jest takiego cudownego że jak się ludzie spotykają
    żeby pogadać po robocie to koniecznie piwo piją? W języku ostrzeżeń dla człowieka jak
    coś jest gorzkie to jest szkodliwe albo trujące. Natura tak wymyśliła. Piwo spełnia
    naturalny warunek szkodliwości. Gorzki smak to ostrzeżenie żeby nie pić. Załóżmy że
    ktoś ma zboczony smak i gorzkie mu pasuje. Są piwa bezalkoholowe spełniające warunek
    gorzkości. Całkowicie odrzucam tłumaczenie że może być dopuszczona jakaś minimalna
    ilość alkoholu bo ludzie chcą się czegoś napić. Są różne rodzaje alkoholizmu. Jeden
    polega na tym że trzeba cały czas dostarczać do organizmu alkohol w niewielkich
    ilościach. Może Ty nie chcesz tylko musisz wypić piwo po pracy?

    Faje smierdza a je palisz, palisz bo jestes uzalezniony od nikotyny i odruchu
    palenia. Podejrzewam, ze duza czesc uzaleznionych jest bardziej uzalezniona
    od tego drugiego niz pierwszego - stwierdzam to po sobie - objawy po
    rzuceniu nikotyny nie trwaja dlugo, ale chec na zapalenie trzyma duzo dluzej.
    Dlatego tez wszelkie plastry, gumy i tabletki sa gowno warte bo glod nikotyny
    to nie wszystko.

    Co do piwa - dorabiasz ideologie bo nie lubisz. W smakach jestem dosc wybredny
    a piwo mi po prostu smakuje, gdyby mi nie smakowalo to bym nie pil. Moge go nie
    pic miesiacami, nikt tez na sile do ust mi go nie wlewa. Teraz pogoda nie
    sprzyja wiec i piwa praktycznie nie pije w ogole. W lecie jednak fajnie jest
    wyskoczyc po pracy ze znajomymi na piwo. Moze Ty we wszystkich co pija piwo
    widzisz typa ktory codzien po pracy wstepuje po czteropak i go wypija siedzac
    na dupie przed TV.

    Co do bezalkoholowych - alkohol w piwie nie bierze sie z dodawania do trunku
    spirytusu tylko powstaje w normalnym procesie fermentacji wiec trudno zeby
    dobre piwo go nie posiadalo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 175. Data: 2014-01-08 16:07:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > A dlaczego kasa nie ma iść do budżetu. Budżet ponosi bezpośrednie koszty związane z
    nałogami i kasę na to musi mieć. W przeciągu kilku dni trafiło się trzech co zaliczą
    kilkanaście lat więzienia.

    Przeciez ma - zarabia na nalogach akcyza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 176. Data: 2014-01-08 16:07:48
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > w�tpie.
    >
    > Nasz rz�d ma odwage do reform tylko tam, gdzie kasa do budzetu wieksza

    Co ma nie przejść. Zredaguj obywatelski projekt ustawy, zbierz podpisy i do sejmu. A
    jak by cie olali to się powołaj na jakieś dokumenty przetłumaczone na kilkanaście
    języków.

  • 177. Data: 2014-01-08 16:10:47
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Jak widać na załączonym obrazku, nisko latające kwantyfikatory oraz
    > pochopnie wyciągnięte wnioski mogą być powodem bolesnych obrażeń ;)
    > (przypomnę: jest nagranie, że tramwajarz kupił wódkę dopiero na
    > trasie)

    Dasz sobie obciąć małego że wchodząc na zakład był trzeźwy?
    Takie numery robi alkoholik, który jest w ciągu alkoholowym lub z
    zajebistym kacem.

    A takim materiałem co pokazali zamydlają oczy takim jak Ty, a dyrekcja
    MPK chroni dupę, ponieważ ponosi identyczną odpowiedzialność jak motorniczy.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 178. Data: 2014-01-08 16:12:17
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 16:07:19 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    zaliczą kilkanaście lat więzienia.

    > Przeciez ma - zarabia na nalogach akcyza.

    Nieprawda. Nie zarabia tylko dokłada do nałogów 4 razy więcej niż zbierze z akcyzy.

  • 179. Data: 2014-01-08 16:17:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Nieprawda. Nie zarabia tylko dokłada do nałogów 4 razy więcej niż zbierze z akcyzy.

    To czemu nie szuka tutaj oszczednosci w postaci zakazu wody i fajek?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 180. Data: 2014-01-08 16:18:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jan 2014 16:10:47 +0100 osobnik zwany KS napisał:

> [...]
    >
    > A takim materiałem co pokazali zamydlają oczy takim jak Ty, a dyrekcja
    > MPK chroni dupę, ponieważ ponosi identyczną odpowiedzialność jak

    a związkowcy już chronią uciskaną klasę robotniczą:
    <http://wiadomosci.gazeta.pl/
    wiadomosci/1,114871,15233293,Zwiazkowcy_MPK__kontrol
    e_trzezwosci_uragaja_naszej.html>

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?