  • 181. Data: 2014-01-08 16:18:35
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jan 2014 07:12:17 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nieprawda. Nie zarabia tylko dokłada do nałogów 4 razy więcej niż
    > zbierze z akcyzy.

    tak, tak

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 182. Data: 2014-01-08 16:25:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    [...]

    > Faje smierdza a je palisz, palisz bo jestes uzalezniony od nikotyny i odruchu
    > palenia. Podejrzewam, ze duza czesc uzaleznionych jest bardziej uzalezniona
    > od tego drugiego niz pierwszego - stwierdzam to po sobie - objawy po
    > rzuceniu nikotyny nie trwaja dlugo, ale chec na zapalenie trzyma duzo dluzej.
    > Dlatego tez wszelkie plastry, gumy i tabletki sa gowno warte bo glod nikotyny
    > to nie wszystko.

    Bez przesady. Rzucałem palenie 34 lata. Rzuciłem dopiero po zestawie
    plastry + silny antydepresant. Nie palę ponad 5 lat.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 183. Data: 2014-01-08 16:27:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    > tak, tak

    Jeden z najbardziej udanych dowcipów drobiu jakie tu czytałem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 184. Data: 2014-01-08 16:35:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Bez przesady. Rzucałem palenie 34 lata. Rzuciłem dopiero po zestawie
    > plastry + silny antydepresant. Nie palę ponad 5 lat.
    >
    > [...]
    To mialem sporo mniejszy staz od Ciebie bo cos kolo 4-5 lat. Testowalem gumy,
    plastry + proba silnej woli ale wszystko po jakims czasie padalo i moglem zuc
    gume i jarac fajki. Rzucilem po 8 miesiacach e-fajka - irytacja spowodowana
    obsluga tego sprzetu przerosla przyjemnosc z "palenia" i rzucilem to w cholere
    z dnia na dzien.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 185. Data: 2014-01-08 16:39:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, k...@g...com wrote:

    > W Polsce nie pije się lampki wina tylko najebuje na sztywno

    Pisz za siebie :P
    Oczywiście, przyjmuję do wiadomości że nie jestem "prawdziwym Polakiem",
    skoro definicji nie spełniam, to jasne jak słońce :>

    pzdr, Gotfryd

  • 186. Data: 2014-01-08 16:42:54
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 16:27:10 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Jeden z najbardziej udanych dowcip�w drobiu jakie tu czyta�em.
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Ze strony z końcówką gov dowcip pochodzi.

  • 187. Data: 2014-01-08 16:44:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Ze strony z końcówką gov dowcip pochodzi.

    No i Ty w to wierzysz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 188. Data: 2014-01-08 16:49:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale jakoś granicę niekaralności trzeba określić.

    "płynną", tak jak Budzik napisał.
    Od minimalnej możliwej kary, czyli zatrzymania PJ na jeden
    dzień i aresztu na jeden dzień (w różnych "poziomach" rzecz
    jasna).
    IMO powinno być mocno nieliniowo i *raczej* ze wsparciem
    w postaci bonusa za zachowania znane jako "zagrażające"
    (z kolei wsparte statystyką wypadków spowodowanych przez pijanych).

    pzdr, Gotfryd

  • 189. Data: 2014-01-08 16:51:17
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 16:44:12 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > No i Ty w to wierzysz?
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Zbliżone dane powtórzyły się w kilku innych miejscach. Dlaczego miałbym nie wierzyć?
    Bardziej tam wierzę niż tutaj jak jakiś oszołom coś napisze.

  • 190. Data: 2014-01-08 17:16:48
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 16:17:47 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > To czemu nie szuka tutaj oszczednosci w postaci zakazu wody i fajek?
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Fajki to żyła złota dla budżetu. Na pewno zdarzy się w Polce co jakiś czas wypadek
    spowodowany tym że komuś żar pod jaja spadnie. Ale nie umieszczą tego w statystykach,
    bo statystyki do któregoś miejsca po przecinku liczą. Po fajkach są w zasadzie dwie
    choroby. Jedna śmiertelna, trwająca maks pół roku po wykryciu. leczenie niezbyt
    drogie. Druga to odmiana astmy. Nieuleczalna, lekarstwa bardzo tanie nie wymaga
    żadnej drogiej i specjalistycznej terapii. Ta astma skraca życie o kilka lat. W ZUSie
    się cieszą z tego powodu. Jak by wprowadzili zakaz sprzedaży alkoholu to konsumenci
    pili by tyle samo co do wprowadzenia zakazu. Koszty były by jeszcze większe bo pili
    by wynalazki a nie było by tej 1/4 kasy.