  • 61. Data: 2014-01-06 19:30:47
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-01-06 19:16, Cavallino pisze:

    > Ale Ukraińcy chętnie by przyjechali, a jednak chętnych na nich zbyt
    > wielu nie ma.
    > Co najwyżej sezonowo na ścianie wschodniej.

    Za 2 tysie do ręki, wyśmiali nas, właśnie Ukraińcy.
    Powiedzieli, że za taką kasę to polscy niewolnicy niech sami pracują.
    Nasi to samo robią za mniej :-(
    To prawdziwa historia, nie bajka.

  • 62. Data: 2014-01-06 19:31:34
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 07:17:37 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):
    Rozwiązaniem były by inteligentne stacyjki. Dmuchasz, trzeźwy odpala.

    KALIBRACJA ALKOMATU STACYJKI 100% WSZYSTKIE MARKI KOREKTA LICZNIKA GRATIS
    ZOBACZ BCM

    Tak by to mniej-więcej wyglądało chwilę potem na alledrogo..

  • 63. Data: 2014-01-06 19:37:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Za 2 tysie do ręki, wyśmiali nas, właśnie Ukraińcy.

    Ci sami co to galopujące bezrobocie mają i za kilkase dolarów przeżywają?
    To jakaś nagminna sytuacja, czy szczególny przypadek?

    Zresztą - w Wietnamie< Indiach czy tego typu krajach te 700 USD to zarobek,
    ale pewnie kilku lat.

  • 64. Data: 2014-01-06 19:48:44
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 19:16, masti pisze:
    > To jaka jest szansa, że gdybym jeździł na bani, bałbym się złapania?

    Masz racje. Tu nie chodzi o złapanie bo wiadomo jak jest.
    Strach jest przed totalna głupią bzdurą taka jak wjechanie w dupę na
    skrzyżowaniu, nie ty tylko tobie, lub zajechanie drogi rowerzyście itp.
    Na trzeźwo rzadko to się zdarza bo jeździmy pewnie, przewidywalne i
    przewidujemy myśląc za innych. Ale wypij piwo, dwa i jeździj przesadnie
    uważnie. Będziesz miał wrażenie że polują na ciebie.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 65. Data: 2014-01-06 19:49:37
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 19:31:34 UTC+1 użytkownik Iglo napisał:
    > Dnia Mon, 6 Jan 2014 07:17:37 -0800 (PST), k...@g...com napisaďż˝(a):
    >
    > Rozwi�zaniem by�y by inteligentne stacyjki. Dmuchasz, trze�wy odpala.
    >

    > KALIBRACJA ALKOMATU STACYJKI 100% WSZYSTKIE MARKI KOREKTA LICZNIKA GRATIS
    >
    > ZOBACZ BCM
    >

    > Tak by to mniej-wi�cej wygl�da�o chwil� potem na alledrogo..

    Innymi słowami napisałem to samo. Szkoda że nie zacytowałeś. Ale to nie ma znaczenia
    bo to co zrobiłeś to plagiat.

  • 66. Data: 2014-01-06 20:39:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-06 17:29, KS wrote:

    > W Chinach jest kula w łeb za jazdę po pijaku i spowodowanie wypadku ze
    > skutkiem śmiertelnym.
    > Drastyczne ale nie głupie. Plusem jest to, że już nigdy nikogo nie zabije
    > i nie okaleczy.

    Totalnie bez znaczenia - ilu promili śmiertelnych wypadków jest
    spowodowanych przez gościa, który drugi raz zabija po pijaku? Żaden
    argument, raczej czysty populizm.

    Shrek.

  • 67. Data: 2014-01-06 20:42:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-06 17:53, Megrims wrote:

    > Gdyby w Polsce było takie prawo jak w Chinach to przynajmniej
    > byłby wzrost gospodarczy.

    To nie temat na tą grupę, ale gówno prawda - Chiny mają duży wzrost...
    bo startują z niskiego pułapu. Jak masz szałas i dostawisz sławojkę to
    masz 50% wzrost, a jak masz mieszkanie i dostawisz sławojkę, to masz
    gówno bez kanalizacji, jak masz willę z basenem... - ot różnica;)

    Shrek.

  • 68. Data: 2014-01-06 20:50:51
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 20:39, Shrek pisze:

    > Totalnie bez znaczenia - ilu promili śmiertelnych wypadków jest
    > spowodowanych przez gościa, który drugi raz zabija po pijaku? Żaden
    > argument, raczej czysty populizm.

    A wiesz ilu wsiądzie nagrzanych za kółko wiedząc że dostanie w razie
    czego kule w łeb?

  • 69. Data: 2014-01-06 20:57:28
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 20:50:51 UTC+1 użytkownik KS napisał:

    > A wiesz ilu wsiądzie nagrzanych za kółko wiedząc że dostanie w razie
    >
    > czego kule w łeb?
    >

    > --
    >
    > Krzysiek
    >
    > http://niewygodne.info.pl/index.htm

    Ludzi niedużo ale Polaków będzie duży odsetek.

  • 70. Data: 2014-01-06 21:01:41
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 17:52:55 +0100, Megrims napisał(a):

    > Oczywiście. Przez ostatnie 15 miesięcy zmarło 8 dzieci we wieku
    > 2-4 lat, które poznalem podczas pobytu mojego syna na oddziałach
    > onkologicznych w Polsce. Dzisiaj na Szpitalej w Poznaniu na OIOM
    > mały Aleks jest w stanie krytycznym.

    Generalnie NTG ale moje też trafiło na hematologię, córka miała przeszczep
    szpiku więc to był długi pobyt i to co widziałem całkowicie mnie
    zszokowało. Ilość dzieci. I niestety ciągle rosnąca, mimo zmniejszającego
    się przyrostu natoralnego :-(.