-
X-Received: by 2002:a25:e7d6:: with SMTP id e205mr22240806ybh.161.1555429956286; Tue,
16 Apr 2019 08:52:36 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:e7d6:: with SMTP id e205mr22240806ybh.161.1555429956286; Tue,
16 Apr 2019 08:52:36 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!t9no390934qtn.0!news-out.google.com!i8ni424
1qtr.1!nntp.google.com!t9no390930qtn.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.go
oglegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 16 Apr 2019 08:52:35 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5cb5f308$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.43.173;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.43.173
References: <5cb1dd24$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5cb2229d$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<q8ta2q$l9s$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<5cb4835d$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5cb4d922$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<1...@4...net>
<3...@g...com>
<gnqbbykvgvqw$.19o0nbvb1ypx5.dlg@40tude.net>
<5cb5ed79$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<5cb5ee6a$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<5cb5f18c$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
<5cb5f308$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Tue, 16 Apr 2019 15:52:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654614
[ ukryj nagłówki ]Prosisz i masz skoro sam eksperymentu nie wymyslisz. Wez dwa takie same silniki i
ustaw na hamowni. Pusc je ze zmienna predkoscia obrotowa i zmiennym obciazeniem. Tak
zeby udawac jazde w roznych warunkach. Obydwa musza miec oczywiscie takie same
predkosci obrotowe i obciazenia. Jeden niech bedzie dodatkowo obciazony 120 watami
udajacymi zarowki. Po tysiacu godzinach napisz ile paliwa kazdy z silnikow zuzyl.
Nastepnie jak sugerowano wplac na moje konto stowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.19 17:59 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 18:21 Marcin N
- 16.04.19 18:22 Marcin N
- 16.04.19 18:48 J.F.
- 16.04.19 18:59 Budzik
- 16.04.19 18:59 Budzik
- 16.04.19 18:59 Budzik
- 16.04.19 19:20 RadoslawF
- 16.04.19 19:57 J.F.
- 16.04.19 20:09 T.
- 16.04.19 21:26 RadoslawF
- 16.04.19 21:48 kk
- 16.04.19 22:08 Poldek
- 16.04.19 22:53 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 22:55 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=