-
Data: 2019-04-16 20:09:09
Temat: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-04-16 o 13:23, J.F. pisze:
> Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:q92mlf$oqm$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 15.04.2019 o 21:17, J.F. pisze:
>>> Wytworzenie 1kWh kosztuje tyle co 180-400 g paliwa, bo takie sa dane
>>> dla silnikow.
>
>> Chyba zbyt optymistycznie.
>
> Tak podaja, tylko ze te dolne granice to duze okretowe diesle.
>
>> Tesla "pali" 20kWh na setkę więc wychodziłoby 3,8 do 8 litra jakby ją
>> zasilać generatorem wożonym w bagażniku - ze wskazaniem na poniżej 3,8
>> bo w końcu mógłby pracować w oprymalnym punkcie pracy;)
>
> I jakby taki byl wbudowany, to by problem zasiegu przestal byc istotny
>
> Ale sie kloci z filozofia
> https://spidersweb.pl/autoblog/nowe-bmw-i3-traci-ran
ge-extender/
>
> https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-nowych-samocho
dow/test-bmw-i3-sprawdzamy-czy-dojedzie-nad-morze/p6
fdpj7
>
>
>
> J.
>
W jednym "źródle" piszą: "Zrezygnowanie z benzynowego doładowania
akumulatorów wydaje się być dość odważną decyzją ze strony BMW. W
globalnym ujęciu, aż 60 proc. klientów, którzy zdecydowali się na zakup
tego modelu, zdecydowało się też na dokupienie tej opcji."
A w drugim:
Za taką formę ,,swobody" Bawarczycy życzą sobie 20 300 zł dopłaty. Mało
kto się na to decyduje, mimo że tego auta i tak nie kupuje się z
oszczędności.
Czyli że 60% to "mało kto" :-)
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.19 21:26 RadoslawF
- 16.04.19 21:48 kk
- 16.04.19 22:08 Poldek
- 16.04.19 22:53 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 22:55 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 22:59 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 23:08 Zenek Kapelinder
- 17.04.19 00:12 RadoslawF
- 17.04.19 01:17 Zenek Kapelinder
- 17.04.19 12:13 J.F.
- 17.04.19 12:14 J.F.
- 17.04.19 12:24 J.F.
- 17.04.19 13:02 p...@g...com
- 17.04.19 13:13 Kris
- 17.04.19 13:20 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=