    Subject: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <e...@g...com>
    <5cb5ece8$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Tue, 16 Apr 2019 18:22:55 +0200

    > Nie mam zadnych argumentow. Popatrzylem na kilku stronach w necie i tam pisali ze
    ok 16 tysiecy. Ty tez nie masz argumentow bo radio moze byc tak samo wiarygodne jak
    net. Nawet dane z gusu moga nie byc wiarygodne bo oni tam mnoza i dziela dane ktore
    maja. A maja ze w Polsce jest o 30% wiecej samochodow bo licza te co od dawna sa
    zezlomowane ale nie sa wyrejestrowane. Inna sprawa ze jak nie maja danych ile jest
    zezlomowane to skad maja wiedziec ile jezdzi? Policzyc maja czy co? Ale jak policzyc?

    Do dyskusji jednak jakąś wartość dobrze jest przyjąć. Czemu nie przyjąć
    mojej?

    --
    MN