eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNajbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma › Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5cb1dd24$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5cb2229d$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <q8ta2q$l9s$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5cb4835d$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5cb4d922$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <1...@4...net>
    <3...@g...com>
    <gnqbbykvgvqw$.19o0nbvb1ypx5.dlg@40tude.net>
    <5cb5ed79$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cb5ee6a$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cb5f18c$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cb5f308$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cb600fa$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5cb600fa$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Date: Tue, 16 Apr 2019 18:48:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 44
    Message-ID: <5cb607c2$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.112.71
    X-Trace: 1555433410 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 542 83.26.112.71:52888
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654619
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5cb600fa$0$508$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-04-16 o 17:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    >>> To naprawdę nic trudnego wyłapać eksperymentalnie dodatkowe stałe
    >>> obciążenie rzędu 100W.
    >
    >> Zaprezentuj ten eksperyment :-)

    >Służę.
    >Współczesne samochody podają chwilowe zużycie paliwa mierząc ilość
    >wtryśnięć paliwa do cylindrów. Wiedzą bardzo dokładnie, ile tego
    >paliwa zużyły. Na potrzeby "komputerów pokładowych" zaokrąglają ten
    >pomiar, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby odczytywać niezwykle
    >dokładnie, ile paliwa zużyto. Różnicę rzędu szklanki na tysiąc
    >kilometrów wykryją z łatwością.

    Mam taki komputer.
    Nic z tego nie wynika, bo skacza te pomiary.

    Spalanie srednie za kazdym tankowaniem inne, rozbieznosc zuzycia w/g
    komputera i dystrybutora tak +/- litr, czasem dwa,
    na wolnych obrotach chwilowe tez skacze.

    >Ktoś podał wcześniej, że zużycie paliwa można oszacować na 1 litr na
    >1 kWh. W zaokrągleniu to 10 godzin pracy samochodu z włączonymi
    >światłami. Powinno wyjść około 100 ml na godzinę na same światła.

    Ja bym oszacowal na 0.05l/h i juz mamy problem.

    >Trzeba by się podłączyć z jakimś sprzętem diagnostycznym, który
    >potrafi odczytać, ile wtryśnięć paliwa dokonuje samochód - i gotowe.

    Do roboty - stowa czeka :-P

    >A potem: hamownia przez godzinę ze światłami, drugą godzinę bez
    >świateł.

    Moze byc na wolnych obrotach.
    Niby powinno byc latwiej, bo spalanie silnika male.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: