eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNajbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma › Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5cb1dd24$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5cb2229d$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <q8ta2q$l9s$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5cb4835d$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5cb4d922$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <q92mlf$oqm$3@node1.news.atman.pl>
    <5cb5bbab$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Tue, 16 Apr 2019 20:09:09 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5cb5bbab$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <5cb61a45$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.101.236
    X-Trace: 1555438149 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 496 79.191.101.236:54824
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654635
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-04-16 o 13:23, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:q92mlf$oqm$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 15.04.2019 o 21:17, J.F. pisze:
    >>> Wytworzenie 1kWh kosztuje tyle co 180-400 g paliwa, bo takie sa dane
    >>> dla silnikow.
    >
    >> Chyba zbyt optymistycznie.
    >
    > Tak podaja, tylko ze te dolne granice to duze okretowe diesle.
    >
    >> Tesla "pali" 20kWh na setkę więc wychodziłoby 3,8 do 8 litra jakby ją
    >> zasilać generatorem wożonym w bagażniku - ze wskazaniem na poniżej 3,8
    >> bo w końcu mógłby pracować w oprymalnym punkcie pracy;)
    >
    > I jakby taki byl wbudowany, to by problem zasiegu przestal byc istotny
    >
    > Ale sie kloci z filozofia
    > https://spidersweb.pl/autoblog/nowe-bmw-i3-traci-ran
    ge-extender/
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-nowych-samocho
    dow/test-bmw-i3-sprawdzamy-czy-dojedzie-nad-morze/p6
    fdpj7
    >
    >
    >
    > J.
    >
    W jednym "źródle" piszą: "Zrezygnowanie z benzynowego doładowania
    akumulatorów wydaje się być dość odważną decyzją ze strony BMW. W
    globalnym ujęciu, aż 60 proc. klientów, którzy zdecydowali się na zakup
    tego modelu, zdecydowało się też na dokupienie tej opcji."

    A w drugim:
    Za taką formę ,,swobody" Bawarczycy życzą sobie 20 300 zł dopłaty. Mało
    kto się na to decyduje, mimo że tego auta i tak nie kupuje się z
    oszczędności.

    Czyli że 60% to "mało kto" :-)

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: