  • 101. Data: 2012-08-06 16:30:49
    Temat: Re: Nie jedź na Hel!
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-07-29 14:33, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.
    Jeździ się, tylko w nocy lub w tygodniu. Za dnia w soboty i niedziele
    wszędzie jest przesrane.

    Zastanawiam się tylko po co tam jeździć. Te wszystkie Hele itp to jedno
    wielkie takie samo gówno. Nie lepiej pojechać w jakieś zadupie bez
    obecności tego zbaraniałego "turystycznego" narodu i handlarzy dymający
    ten zbaraniały naród?
    --
    Krzysiek

  • 102. Data: 2012-08-07 08:25:31
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] nabazgrał(a):

> [...]
    > wielkie takie samo gówno. Nie lepiej pojechać w jakieś zadupie bez
    > obecności tego zbaraniałego "turystycznego" narodu i handlarzy dymający

    A kto cvi każe przebywać z baranami ?? miejsce dobre jak każde pytaniem
    pozostaje jak to wykorzystasz.

  • 103. Data: 2012-08-07 08:31:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 08:25, Chris pisze:
    > Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] nabazgrał(a):

    > A kto cvi każe przebywać z baranami ?? miejsce dobre jak każde pytaniem
    > pozostaje jak to wykorzystasz.

    Tutaj raczej chodziło o to, by zaoszczędzić benzyny na kolejne protesty
    przeciwko podwyżkom cen benzyny, które to będę realizowane w formie
    jej bezmyślnego wypalania na drogach, by innym życie uprzyjemnić ;)
    Teraz benzyna względnie tania to jest okazja :)

  • 104. Data: 2012-08-07 08:47:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

> [...]
    > jej bezmyślnego wypalania na drogach, by innym życie uprzyjemnić ;)
    > Teraz benzyna względnie tania to jest okazja :)

    Obojętnie jaka będzie cena benzyny to i tak "barany" będę nad morzem :) ja
    tam za 2 tyg jadę i jakoś nawet nie myślałem nad stadami, mam swoje plany i
    jakość nie widzę w nich tłumów .. no. oprócz kolejki przed goframi :)

  • 105. Data: 2012-08-07 08:57:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 08:47, Chris pisze:
    (...)
    > Obojętnie jaka będzie cena benzyny to i tak "barany" będę nad morzem :)

    W to ja nie wnikam - co kto lubi. Jak komuś pasuje Półwysep Helski
    czy okolice to jego sprawa. Inna sprawa, że w związku z powyższym to
    ze mnie jeszcze większy baran, bo jadę nad morze nie 400 z kawałkiem,
    a 700 bez kawałka ;)

    > ja tam za 2 tyg jadę i jakoś nawet nie myślałem nad stadami, mam swoje
    > plany i jakość nie widzę w nich tłumów .. no. oprócz kolejki przed
    > goframi :)

    W planach to się miewa różne rzeczy ;)

  • 106. Data: 2012-08-07 09:03:58
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

> [...]
    > czy okolice to jego sprawa. Inna sprawa, że w związku z powyższym to
    > ze mnie jeszcze większy baran, bo jadę nad morze nie 400 z kawałkiem,

    Ja leciałem 10h nad ocean i chętnie polecę znowu niech tylko młody podrośnie
    :)

    > W planach to się miewa różne rzeczy ;)

    Jakoś nigdy z tym nie miałem problemów :)

    Nawet na półwyspie można sobie spokojnie posiedzieć na plaży bez tłumów
    baranów :)
    https://picasaweb.google.com/113232402758013992484/P
    oWysep?authuser=0&feat=directlink

  • 107. Data: 2012-08-07 09:36:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 09:03, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Ja leciałem 10h nad ocean i chętnie polecę znowu niech tylko młody
    > podrośnie :)

    Nie, nie - ja pisałem o wyjazd nad nasze morze.

    > Jakoś nigdy z tym nie miałem problemów :)
    >
    > Nawet na półwyspie można sobie spokojnie posiedzieć na plaży bez tłumów
> [...]

    Uuuuu - woda zimna, tak nie lubię. No chyba, że w zimie, wtedy mi to
    nie przeszkadza :)

  • 108. Data: 2012-08-07 09:42:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Nie, nie - ja pisałem o wyjazd nad nasze morze.

    To musiał bym zobaczyć ile to było Km bo nie pamiętam ale najdalej to chyba
    Ustronie ...

    oWysep?authuser=0&fea
    > Uuuuu - woda zimna, tak nie lubię. No chyba, że w zimie, wtedy mi to
    > nie przeszkadza :)

    Mi to w sumie obojętne, ważne żeby młody się wyszalał :) a w zimę lata się
    na Karaiby :)

  • 109. Data: 2012-08-07 09:51:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 09:42, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    (...)

    > To musiał bym zobaczyć ile to było Km bo nie pamiętam ale najdalej to
    > chyba Ustronie ...

    To w granicach 500km.

    > Mi to w sumie obojętne, ważne żeby młody się wyszalał :)

    Mi obojętnie nie jest, a fioletowych dzieci wyciąganie z wody mnie
    nie bawi ;) No, ale ja już mam to z głowy (przynajmniej z własnymi).

    > a w zimę lata się na Karaiby :)

    De gustibus :)

  • 110. Data: 2012-08-07 10:04:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > (...)

    Choć mogę powiedzieć że dalej jechałem nad nasze morze bo do Egmondu pod
    Amstardamem :)

    > To w granicach 500km.

    Też mi się tak wydawało ... AM pokazała mi właśnie 472km ...

    > Mi obojętnie nie jest, a fioletowych dzieci wyciąganie z wody mnie
    > nie bawi ;) No, ale ja już mam to z głowy (przynajmniej z własnymi).

    hehe jak jest zimno to jedzie się do Cetniewa na basen :)

    > De gustibus :)

    Mam rozwalone kolano i narty odpadły lata temu :( ale połazić po górach
    jeszcze można.