    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Niechciane smsy - Android
    Date: Tue, 26 Nov 2019 20:27:19 +0100

    W dniu 26.11.2019 o 20:19, z pisze:
    > Wiedziałem że to gówniany linux ale to co teraz potrafi to przekroczenie
    > kolejnej granicy.
    >
    > Masz jakiś pomysł żeby nie przychodziły takie SYSTEMOWE SMSy?
    >
    > Mam pójść do sklepu i zrobić awanturę? ;-)
    >
    > CHWILA!
    >
    > Jeśli to jest zwykły SMS (ja go tak widzę to będzie przychodzić na
    > każdym systemie bo operator go wysyła?
    >
    > Czy operator nie ma z tym nic wspólnego bo to jest gówniany linux? ;-)
    100% operator na zlecenie firmy powiązanej raczej z googlami ktory na to
    pozwoliłeś. JEdnak na 99%, nikt z tego łańcuszka nie wie kim jesteś. Coś
    wyzwoliło proces dla Twojego numeru telefonu aby wysłać Ci takiego smsa.
    ja szukam kredytu - na stronie www - mam po 3 smsy po wizycie w banku.
    Dam sobie jaka ogolić, że jak to samo zrobię na obcym kompie - nie
    dostanę żadnego smsa
    mimo wszystko, mam usługi google, bo są wygodne. płacę za tą wygodę jak
    wszyscy, tyle ze jestem ociupinkę bardziej świadomym użytkownikiem.

    ToMasz