  • Data: 2017-06-24 20:09:57
    Temat: Re: Nieudana naprawa
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Jun 2017 17:00:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Ale my wiemy dlaczego silnik sie nie uruchamia.
    > Problemem jest brak paliwa w pompie wysokiego cisnienia.
    > Nie wiadomo tylko dlaczego :) bo paliwo do pompy dochodzi, regulator na
    > wejsciu do pompy został wymieniony, pompa sprawdzona a mimo to nie chodzi.

    To dalej trzeba sprawdzić co i w jaki sposób steruje tą pompą.
    Najczęściej to są jakieś proste elektryczne sygnały których długość określa
    czas napełniania wtryskiwaczy.
    Jeśli sterowanie jest cyfrowe, to warto chociaż sprawdzić komputerem czy
    deklarowany czas otwarcia wtryskiwaczy jest niezerowy.

    Jeśli pompa jest poprawnie sterowana, a nie daje paliwa - to problem jest w
    pompie, one tak potrafią jakoś dość nagle paść.
    Jak nie jest sterowana to trzeba szukać dalej.

    Czy ECU podczas kręcenia rozrusznikiem wie, że silnik się kręci? Parametr
    obrotów silnika się zmienia? Może czujnik położenia wału?

    > :)

    No ja tam już takich agentów widziałem, że się nie śmieję z takich rzeczy
    ;)