eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieudana naprawa › Re: Nieudana naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Nieudana naprawa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1w1rg0mf0x7rw$.15yz5zfcmnbzv$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Sat, 24 Jun 2017 20:09:57 +0200
    Message-ID: <11nm48p2ycwsl$.194428099u71v$.dlg@40tude.net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.77.179.152
    X-Trace: 1498327857 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 89.77.179.152:10720
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2367
    X-Received-Body-CRC: 4059777611
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608693
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 24 Jun 2017 17:00:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    >> No mimo wszystko słabo jeśli nie potrafi stwierdzić dlaczego silnik
    >> nie pracuje.
    >> Bo owszem o ile diagnozowanie rzadkich chwilowych spadków mocy, może
    >> być ciężkie choćby ze względu na niepowtarzalność, to zrozumienie
    >> dlaczego silnik się nie uruchamia, powinno być do zrobienia.
    >>
    > Ale my wiemy dlaczego silnik sie nie uruchamia.
    > Problemem jest brak paliwa w pompie wysokiego cisnienia.
    > Nie wiadomo tylko dlaczego :) bo paliwo do pompy dochodzi, regulator na
    > wejsciu do pompy został wymieniony, pompa sprawdzona a mimo to nie chodzi.

    To dalej trzeba sprawdzić co i w jaki sposób steruje tą pompą.
    Najczęściej to są jakieś proste elektryczne sygnały których długość określa
    czas napełniania wtryskiwaczy.
    Jeśli sterowanie jest cyfrowe, to warto chociaż sprawdzić komputerem czy
    deklarowany czas otwarcia wtryskiwaczy jest niezerowy.

    Jeśli pompa jest poprawnie sterowana, a nie daje paliwa - to problem jest w
    pompie, one tak potrafią jakoś dość nagle paść.
    Jak nie jest sterowana to trzeba szukać dalej.

    Czy ECU podczas kręcenia rozrusznikiem wie, że silnik się kręci? Parametr
    obrotów silnika się zmienia? Może czujnik położenia wału?

    >> To tam już mam nadzieje że robi to ktoś na tyle ogarnięty, że zna
    >> hasło "immobiliser"?
    >>
    > :)

    No ja tam już takich agentów widziałem, że się nie śmieję z takich rzeczy
    ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: