  • Data: 2018-07-17 22:41:53
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdura kompletna. Przychodzi pismo żeby część wypłaty (należną + koszty)
    > przelać na takie a takie konto i tyle. Jak pracodawca tego nie zrobi...
    > ma przesrane. Skutecznie, czysto i szybko.
    Napisz nam kto jest Twoim pracodawcom i do jakiej kwoty przelewa. SErio
    piszę. bo ja przynajmniej 2 razy w tygodniu dostaję do zapłacenia
    fakture od dhl albo od orange. ostatnio od jakiejś firmy ocieplenia coś
    tam na 900zł. wszystko ląduje w spamie. jeśli przyjdzie taki sam "nakaz"
    w formie papierowej - też poleci do kosza.
    jaką ma pewność że "urząd" to urząd? Bo jest pieczątka i podpis?

    ToMasz