    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    Date: Thu, 19 Jul 2018 21:23:28 +0200

    {ciach, ok}
    Masz rację, ludzie tacy są. Ale czasami trafi się przypadek uczciwego,
    ale też przejechanego broną jak inni nieuczciwi. Pytanie czy ten uczciwy
    nie jest wyjątkiem pozwalającym na zweryfikowanie metody karania.

    Popatrz inaczej, co się stało z VAT-em. Mam od cholery różnych rodzajów
    rozliczeń tylko dlatego, ze ktoś robił przekręty na podatku, a państwo
    zamiast udupić go tak żeby inni się zastanowili, wprowadziło kretyńskie
    przepisy dla wszystkich, bo tak im się wydawało że rozwiążą problem
    nieuczciwości. Wiesz, mnie wkurza taki obrót sprawy. Wszystko się
    strasznie komplikuje przez to, zupełnie niepotrzebnie.

    Miłego.
    Irek.N.