  • Data: 2018-11-19 22:16:59
    Temat: Re: Niezmienniki pętli
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 22:10:56 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > pomijajac wszystko inne raczej typowe mysli dla ekstremalnego chama i skonczonego
    buraka ...

    nie wiem ilu jeszcze userow grupy to zauwazylo ale zdeje sie ze na pewno godek to
    zauwazyl ze proby 1) wmiawianie komus
    ze jest chory na chorobe psychiczna (niezaleznie czy jest czy nie) poloczone z
    probami naigrywania sie z tego kogos
    polaczone z (obsesyjnymi zreszta gownienymi probami zdeyskredytowanie tago kogos itd
    MUSZA byc charakterystyczne dla
    jedynie ekstremalnego ludzkiego jelopa,

    nie mozna byc normalnym robica takie rzeczy - teraz pytanie skad takie ludzkie
    gowno sie znalazlo na czacie zamiast siedziec z innymi downami w celi gdzie
    charakterystycznie bardziej by pasowalo?

    sam nie mam wyrozumialosci dla tego typu
    skonchonego buractwa, slowo skonczone ludzki gowno wydaje mi sie mw w sam raz
    adekwatne na taki poziom zdalnonego cwoctwa