    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Date: Thu, 19 Jan 2017 08:42:30 +0100
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <587f1a4f$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <587f4df2$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <587f5c25$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5nonm$epf$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5ns08$ihs$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5o0p1$khb$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Znam ten adres, prowadziłem z nim bardzo obfitą korespondencję. Mam
    > jednak taką zasadę, by rozmawiać wyłącznie o rzeczach, o których
    > mam jakieś pojęcie. Nie wiem co to takie to Super-cośtam, więc nie
    > będe o to pytał. Pytałem o wyższe prędkości i o VDSL. Firma nie jest
    > zainteresowana jakąkolwiek zmianą.

    Jeśli masz BSA, to alternatywny operator jest tylko resellerem usług
    Orange. Jeśli Orange coś u siebie zupgraduje, to inny może to
    udostepnić. Więc nie oczekuj niechęci ze strony resellera, bo on
    niewiele może na tym typie łącza.
    To super-cośtam to wprost nazwa checkera do sprawdzania dostępności
    portów BSA, więc gdy pytasz Netię o dostępność VDSLa BSA to na pewno
    tam to sprawdzali.

    > Znam ich tam chyba wszystkich z imienia i nazwiska, z osobistych
    > skrzynek też mi maile przysyłali. Od rozmów telefonicznych nie są
    > odcięci, więc i gadać gadałem. Jednego mi nawet do domu przysłano.
    > Jest w tym dziale trache kompletnych głąbów (mam na to kwity), choć
    > rozsądni też się znajdą. Są jednak całkiem bezsilni wobec matołectwa
    > zarządzającego całym biznesem.

    No jak się machnęli i wysłali z osobistej, to błąd w sztuce.
    Korespondencję z klientami prowadzi się z oficjalnych skrzynek.
    Nazwisk nie dawaj, wszystkie znam, ten team siedział za moimi plecami :)

    > A ja jestem świadom, że to jednak jest różnica. Operatorom ta
    > świadomość wraca nagle, gdy tylko im ten jeden klient ubywa.
    > O ile zapowiedzi rezygnacji z usług w sytuacji gdy nic się
    > nie zmieni nie robią żadnego wrażenia, to w chwili otrzymania
    > wypowiedzenia zaczyna się wydzwanianie, namawianie do rezygnacji
    > z rezygnacji itp. Pod tym względem wszystkie telekomy są podobne.

    Każda firma ma specjalny dział utrzymania klienta, który jest
    uruchamiany w przypadku złożenia rezygnacji, nie grożenia rezygnacja ;)

    --
    viktorius