  • 181. Data: 2014-01-10 19:06:01
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 9 Jan 2014 15:38:42 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Tacy jak ja co na co dzień alkohol może nie istnieć pod postacią inną niż dezodorant

    Ja tam wolę się napić piwa. Ale jak ktoś lubi pić dezodoranty... :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 182. Data: 2014-01-10 19:21:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-10 10:37, Budzik pisze:
> [...]
    > nie.
    > Bo rozumiem, ze ono nie jest po to aby zrobic mi na złość tylko po to aby
    > wyłapać pijaków.
    > cieszyłbym się bardziej gdyby było po to aby wyłapać tych rzeczywistych
    > pijaków a nie po co aby sprawdzic czy nie jestem wczorajszy i czy nie mam
    > 0,25 ale ty chcesz zeby nagonka na tych granicy była jeszcze wieksza bo
    > proponujesz 0.

    > Czyli jakies proste alkotesty za 10 zł sa be a to jest cacy.
    > A jaka wioze pijanego i on bedzie wydychał to co?

    Kogutek chyba trochę się pośpieszył ;)
    Niekoniecznie musisz wieźć pijanego (a co z taksówkami?).
    Można użyć spryskiwacza szyb. Można zjeść czekoladki na likierze. Ja
    czasami myję elementy wnętrza izopropanolem albo innym alkoholem -
    zależy, zależy co mam pod ręką.
    Była o tym duża, kilkudniowa batalia, jakoś latem bodajże 2012 roku,
    chyba głównie w RMF - chodziło o czekoladki i o płyny do spryskiwacza
    szyb, na który "zdalne" (do dmuchania z dystansu) policyjne alkomaty już
    z dużej odległości ponoć reagowały.
    Tak więc automat badający powietrze w kabinie kierowcy może tworzyć
    błędne alarmy, albo też w przypadku publicznych pojazdów (np. taxi)
    niepotrzebne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 183. Data: 2014-01-10 21:09:39
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-10 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Nie prosze o bajdurzenie i przypuszczenia. Napisałeś, że poznałes, do
    > czego są zdolni alkoholicy czynni zawodowo. Wiec pytam, do czego? Ale
    > konkretne przykłady a nie "byc moze".

    To nie bajdurzenie i nie przypuszczenia tylko fakt na przykładzie mojego
    kolesia. Podam jeden przykład.
    Koleś około 10 lat jeździł prywatnie i zawodowo osobówką z 0,2-2
    promilami. Tak przypuszczam że tyle miewał. Do 1,5 promila nie było
    widać że jest wypity. Gorzej wyglądał gdy był trzeźwy. Na trzeźwo bał się
    prowadzić. Miał przerwy w piciu, ale częściej był zawsze wypity. Nigdy
    nie miał wypadku, ani nikt w niego nie wjechał. Miewał jakieś
    przypadkowe kontrole, ale z racji tego że był zawodowym strażakiem,
    śmigało mu się.
    Jego kariera skończyła się gdy po mieście jechał na światłach drogowych,
    a pomiar wykazał 3,5 promila. Z takim wynikiem juz go ujebali i poszedł
    na wcześniejszą emeryturę.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 184. Data: 2014-01-10 21:15:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 10 Jan 2014 21:09:39 +0100 osobnik zwany KS napisał:

> [...]
    > Jego kariera skończyła się gdy po mieście jechał na światłach drogowych,
    > a pomiar wykazał 3,5 promila. Z takim wynikiem juz go ujebali i poszedł

    ROTFL. Zatrudnij się w policji z tym alkomatem w oczach

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 185. Data: 2014-01-10 21:36:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-10 21:09, KS pisze:

> [...]
    > nie miał wypadku, ani nikt w niego nie wjechał. Miewał jakieś
    > przypadkowe kontrole, ale z racji tego że był zawodowym strażakiem,

    Niesamowite - możesz mi wskazać link do patentu na wykrywanie poziomu
    alkoholu we krwi/powietrzu na odległość? Tyle czasu z tym walczą i
    nadal problem, a Ty sobie poradziłeś z tym już dawno. Dodatkowo
    sugerujesz, że strażacy to nawaleni jeżdżą i im się udaje. Oj, oj...

    > Jego kariera skończyła się gdy po mieście jechał na światłach drogowych,
    > a pomiar wykazał 3,5 promila. Z takim wynikiem juz go ujebali i poszedł
    > na wcześniejszą emeryturę.

    Pewnie ci to przy kielichu jakiś kolega opowiadał :P

  • 186. Data: 2014-01-10 21:41:26
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 10 stycznia 2014 12:00:44 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Do czego?

    Chociażby do tego ze będąc kierującym tramwajem nawala się na sztywno. On tylko
    jednego malusieńkiego łyczka chciał dla smaku wypić. Spróbować chciał czy dobre.

  • 187. Data: 2014-01-10 21:43:47
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 10 stycznia 2014 12:02:05 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
    > W dniu 10.01.2014 00:38, k...@g...com pisze:
    >
    > /.../

    > Niech mi kto� przet�umaczy co ten cz�owiek wypisuje?

    jak sam nie rozumiesz to znaczy że masz współczynnik inteligencji na poziomie
    samotnie rosnącego w polu drzewa i nikt nic ci nie jest w stanie wytłumaczyć ani
    przetłumaczyć.

  • 188. Data: 2014-01-10 21:54:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-10 21:15, Użytkownik masti napisał:

    > ROTFL. Zatrudnij się w policji z tym alkomatem w oczach

    Dlaczego w oczach, jak razem pili to wie ile powinien mieć
    promili. Dawno temu znałem kierowcę co na sześć dni pracy
    w tygodniu ze cztery to przychodził wczorajszy i ratował
    się klinem czy piwkiem. Dwa lata tak jeździł i nic, jak już
    odchodził, przekazał samochód następcy i ten następca wóz
    rozbił i to na trzeźwo zanim ten wiecznie wczorajszy odszedł.

    Pozdrawiam

  • 189. Data: 2014-01-10 21:58:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-10 19:06, jerzu pisze:

    > Ja tam wolę się napić piwa. Ale jak ktoś lubi pić dezodoranty... :)

    Może mu zostało z walenia 'wody brzozowej'? Dawno temu to i tym się
    raczyli (mnie jakoś nikt nie przekonał) ;)

  • 190. Data: 2014-01-10 22:02:26
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-10 21:36, Artur Maśląg pisze:

    > Niesamowite - możesz mi wskazać link do patentu na wykrywanie poziomu
    > alkoholu we krwi/powietrzu na odległość?

    Na allegro znajdziesz.

    > Dodatkowo
    > sugerujesz, że strażacy to nawaleni jeżdżą i im się udaje. Oj, oj...

    Od hydraulika po księdza jeżdżą nawaleni. Dziwne? Nieświadomy?

    > Pewnie ci to przy kielichu jakiś kolega opowiadał :P

    Powiedziałem wcześniej, że to się pale nie mieści.
    Żreć ziemi nie będę by to udowadniać.