    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Date: Fri, 10 Jan 2014 19:21:15 +0100
    <lama7q$ssd$1@news.task.gda.pl> <lamaij$hmn$8@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2014-01-10 10:37, Budzik pisze:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Piszesz "nas" a masz na mysli siebie.
    > Mnie nie poniża dmuchanie a tez nachalny nie jezdze.
    > Poniża mnie czasami, jak policjant robi ze mnie głupka ale akurat dmuchanie
    > nie.
    > Bo rozumiem, ze ono nie jest po to aby zrobic mi na złość tylko po to aby
    > wyłapać pijaków.
    > cieszyłbym się bardziej gdyby było po to aby wyłapać tych rzeczywistych
    > pijaków a nie po co aby sprawdzic czy nie jestem wczorajszy i czy nie mam
    > 0,25 ale ty chcesz zeby nagonka na tych granicy była jeszcze wieksza bo
> [...]

    Kogutek chyba trochę się pośpieszył ;)
    Niekoniecznie musisz wieźć pijanego (a co z taksówkami?).
    Można użyć spryskiwacza szyb. Można zjeść czekoladki na likierze. Ja
    czasami myję elementy wnętrza izopropanolem albo innym alkoholem -
    zależy, zależy co mam pod ręką.
    Była o tym duża, kilkudniowa batalia, jakoś latem bodajże 2012 roku,
    chyba głównie w RMF - chodziło o czekoladki i o płyny do spryskiwacza
    szyb, na który "zdalne" (do dmuchania z dystansu) policyjne alkomaty już
    z dużej odległości ponoć reagowały.
    Tak więc automat badający powietrze w kabinie kierowcy może tworzyć
    błędne alarmy, albo też w przypadku publicznych pojazdów (np. taxi)
    niepotrzebne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam