  • 210. Data: 2014-01-11 01:00:42
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Co za różnica ile razy Cie zatrzymają skoro to jest dla Ciebie mało
    > uciążliwe i nie dyskryminujące.

    Nie dyskryminujące - zgoda.
    mnało uciązliwe jezeli zatrzymają mnei raz - zgoda.
    Ale za 10km to juz bedzie bardzo uciazliwe.

    > Ty bronisz zamiast mnie przed
    > alkoholikami alkoholików przede mną. To możesz zrobić ukłon w ich
    > stronę i jako jedyny z 0,19 możesz ich dostarczać do domów.

    Co dowodzi, ze absolutnie nic nie zrozumiałes z kilkudniowej,
    kilkudziesiecio jak nie kilkuset postowej dyskusji...

    Ja proponuje rozwiazania dokładnie pomagajace wyłapywac tych
    najniebezpieczniejszych, najbardziej pijanych, nie ch ci bedzie -
    alkoholików.
    Ty natomiast chcesz sie oszukiwac, że wyłapywanie tych z 0,21 w czymkolwiek
    pomaga poza nakręcaniem statystyk.

  • 212. Data: 2014-01-11 08:38:22
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-11 01:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Podsumujmy - przez iles lat miałes alkholika przed oczami, ba,
    > kumpla skoro badaliscie sie alkomatem, po czym widziałes jak wsiada i
    > jedzie i nic nie potrafiłes z tym zrobic. No po prostu mistrz...

    Jeżeli chodzi Ci o to, czy go zapodawałem na policję czy w jego miejscu
    pracy, to nie. Z resztą to temat bardzo skomplikowany i złożony.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 213. Data: 2014-01-11 10:11:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Bronie generalnie wszystkich praw i głupiego ich ograniczania.

    Twoje prawo i wolność kończy się tam gdzie zaczyna się wolność innego.
    Czyli - prowadzenie po pijaku nie jest tym, co Ci się należy.
    Musisz wybrać - albo jedno, albo drugie.

  • 214. Data: 2014-01-11 11:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Jeżeli chodzi Ci o to, czy go zapodawałem na policję czy w jego miejscu
    > pracy, to nie.

    O to mi dokładnie chodzi.
    Widzisz pijanego za kółkiem - zamiast lamentować w usenecie - dzwonisz na
    policję.

    > Z resztą to temat bardzo skomplikowany i złożony.

    Tak jak pisanie "z resztą"...
    Skąd się ta maniera przyplątała...

    Ale że skomplikowania nie widze, to chyba musisz wyjaśnić.

  • 215. Data: 2014-01-11 11:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Twoje prawo i wolność kończy się tam gdzie zaczyna się wolność innego.
    > Czyli - prowadzenie po pijaku nie jest tym, co Ci się należy.
    > Musisz wybrać - albo jedno, albo drugie.

    Ja nie bronię prowadzenia po pijaku, Cavallino, i prosiłbym abyś mi niczego
    takiego nie insynuował.

  • 216. Data: 2014-01-11 11:29:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ja nie bronię prowadzenia po pijaku

    Ok, pod wpływem.
    Na jedno wychodzi, a jedno piwo na różne osoby działa róznie.

  • 217. Data: 2014-01-11 12:24:18
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.01.2014 11:00, Budzik pisze:
    /.../

    > Ja nie bronię prowadzenia po pijaku, Cavallino, i prosiłbym abyś mi niczego
    > takiego nie insynuował.

    Obiektywnie stajesz po stronie ochlapusa. Każdy, kto nie opowiada się za
    obcinaniem rąk, nóg i wiadomo się opowiada.
    Tymaczasem:
    Pijani spowodowali 8 procent wypadków w 2012 roku. Jak obecny i przyszły
    reżim się wezmą za to i ograniczą o połowę to wypadki spadną o 4 % max.
    96% będzie. A co się stanie, jeżeli procent wypadków spowodowanych przez
    nietrzeźwych wyniesie 50%? Będzie tragedia? To znaczy, że znacznie
    spadła liczba wypadków spowodowanych przez trzeźwych, wynosi też 8%. I
    mamy 16 procent wypadków zaledwie - gigantyczny spadek. I do tego trzeba
    dążyć - poprawy bezpieczeństwa trzeba szukać poprzez zmniejszenia
    wypadkowości trzeźwych.

  • 218. Data: 2014-01-11 14:35:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ok, pod wpływem.
    > Na jedno wychodzi, a jedno piwo na różne osoby działa róznie.

    Tak, tak, zaraz sie dowiem, ze niektorzy wypiją pol piwa i sie zataczają.
    Nie wchodze w taka dyskusje.

  • 219. Data: 2014-01-11 14:35:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Pijani spowodowali 8 procent wypadków w 2012 roku.

    Ja bym bardzo chciał jeszcze zobaczyc te wypadkowość z podziałem na
    promile.
    Podejrzewam, ze w przypadku do 1%% ona moze byc bardzo zblizona do
    trzeźwych. Zeby nie powiedziec, ze nawet mniejsza. O powodach pisałem nie
    raz.

    Ci ktorych powinnismy wyłapywac szczególnie to ochleje zalani w trupa,
    majacy ponad 1.X promila.

    Takie sa moje podejrzenia.
    I tak wiem, ze, zwłaszcza w kontekscie ostatnich wydarzen, sa to poglądy
    mało polityczne.

  • 220. Data: 2014-01-11 14:50:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-10 22:12, KS pisze:

    > Nie wiem o co Ci biega. Posiadałem alkomat w owym czasie. Stwierdzenie
    > "przypuszczam że tyle miewał" polegało na tym, że to alkomat z allegro
    > kupiony w okolicach 150 zł. wieć jego wskazania była tam jakieś +-.
    > Z resztą to wszystko nie istotne.

    Tak, teraz już mamy alkomat z kilometrowym zasięgiem, w który pewnie
    regularnie dmuchał koleś, a nie przypuszczenie, które było wcześniej.

    Litości...