  • 241. Data: 2014-01-11 20:50:03
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 11 Jan 2014 20:44:07 +0100 osobnik zwany KS napisał:

    > LOL nie LOL ja tego nie wymyśliłem, a zrób sobie testy, nawet te
    > dostępne w necie, to dopiero będzie LOL :)

    taki barman czy sprzedawca w alkoholowym to ma przesrane.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 242. Data: 2014-01-11 20:55:36
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-11 20:50, masti pisze:

    > taki barman czy sprzedawca w alkoholowym to ma przesrane.

    Nie da się ukryć. Ktoś kto lubi sobie wypić długo nie popracuje.
    Gorzej maja jeszcze pracownicy w browarze.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 243. Data: 2014-01-11 21:19:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-11 20:31, Shrek pisze:

    > Się przeczyta rozporządzenie wykonawcze, się zobaczy.

    Jeżeli się będzie homologować, to całą partię itd. Na obecną
    chwilę to nie ma co liczyć na rozporządzenie wykonawcze.

    > A baloniki - normalnie - myślisz, że będziesz mógł sprzedawać balonik
    > sylwestrowy jako alkomat, czy jednak jakiś atest na to będzie trzeba mieć?

    Jak będą miały homologację to jaki widzisz problem?

  • 244. Data: 2014-01-11 21:21:20
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-11 20:49, masti pisze:

    > zanim gość doszedł do takiego stanu minęło wiele lat. Opowiadanie o
    > tym, ze do tego momentu nikt tego nie widzi to ściema.

    Imprezy ze znajomymi, imprezy okazjonalne w pracy, wczasy i
    wieczorne spotkanka przy grillu lub ognisku zakrapiane. Norma. Jeden z
    drugim dziesiątki lat tak funkcjonuje i jest OK. A dla innego po kilku
    latach organizm przestaje sie bronić i wpada w gówno uzależnienia.

    Przed tym momentem (szklana rano) bywał wcięty a i nachlany, ale
    tłumaczenia były takie ze po akcji pod koniec służby musiał sie napić z
    kolesiami, bo ze spalonej chaty dwa kotlety wynosił. Tudzież inna akcja
    z rozkładającym sie topielcem lub wisielcem którego przy ściąganiu z
    klamki, jego ręka oderwała się i w jego rękach została itd itp.
    Po awansie praca biurowa i w terenie. A to z tym musiał sie napić, a to z
    tamtym itd itp.
    Gdy przyszła faza porannej szklanki wódki, już się go najebanego nie
    widziało lub bardzo rzadko, zwłaszcza że juz nie chodził na przyjęcia i
    imprezy, bo wiedział że po dwóch trzech kieliszkach rozkładał się.

    > To, że o tym nie mówi, zwłaszcza obcym to co innego. Poczytaj sobie
    > o współuzależnieniach.

    Czytałem. Może nie wszystko ale czytałem.

  • 245. Data: 2014-01-11 23:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Odpowiada, powinien wynosić 0,00 i po zawodach i problemie.

    To ja postuluje równiez badania na zmeczenie itd.
    Niebezpieczenstwo wieksze niz 0,2 promila to niech sie badają.
    A ze to bez sensu? To co? Ja jezdze wypoczety!

  • 247. Data: 2014-01-11 23:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Dziwne masz delirki że Ci się wszystko pierdoli.

    Jak ładnie...

    > Są miejsca w necie że
    > bogola rżniesz.

    Ze co?

    > I nagle 2 złote na litrze cie dotknie finansowo. Czy
    > ja chcę wydawać cudze pieniądze. Z 10% kierowców jeździ z mniejszymi
    > lub większymi promilami. Tak bym skalę zjawiska szacował.

    Pincet powiedz od razu!

> [...]
    > siebie SMSa. W przypadku kontroli i wykryciu jakiś promili
    > kontrolowany miałby obowiązek udokumentowania że badanie
    > przeprowadził. Brak badania a nie alkomatu powinien skutkować, oprócz
    > innych kar wynikających na przykład z przekroczenia limitów, wysoką
    > karą administracyjną. Żeby uchronić okazjonalnych smakoszy, połowy
    > piwa lampki wina naparstka wyjątkowej nalewki jaką dziadek robi itp,
    > poniżej 0,05 na urzędowym alkomacie nie było by obowiązku pokazywania
    > dokumentu z samobadania. Takie prawo byłoby proste, jednoznaczne,

    Rzeczywiście, przykład prostego prawa....
    ROTFL

  • 246. Data: 2014-01-11 23:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > ochlapusa

    To było do mnie?
    Po raz kolejny koncze dyskusję mając poczucie rozmowy z kimś kto z domu,
    zamiast wychowania, wyniosł zastawę stołową.

  • 248. Data: 2014-01-11 23:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ci dla których dzień bez gorzały to kara, zupełnie mnie nie interesują
    > jako obiekty praw.
    > Podobnie jak inne szympansy.

    Generalnie mało cie interesuje poza czubkiem własnego nosa i kazda okazją
    zeby obrazac i pokazać klase w swoich wypowiedziach...

  • 249. Data: 2014-01-11 23:13:23
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 11 stycznia 2014 23:00:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Generalnie ma�o cie interesuje poza czubkiem w�asnego nosa i kazda okazj�
    >
    > zeby obrazac i pokazaďż˝ klase w swoich wypowiedziach...

    Twoje zachowania są typowe dla nałoga. jak by to było tylko moje zdanie to by
    znaczyło że mogę się mylić. Ale to nie tylko moje zdanie.

  • 250. Data: 2014-01-11 23:17:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 11 Jan 2014 14:13:23 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Twoje zachowania są typowe dla nałoga. jak by to było tylko moje zdanie
    > to by znaczyło że mogę się mylić. Ale to nie tylko moje zdanie.

    Raczej twoje dla nałogowego trolla