  • 21. Data: 2013-11-28 17:09:45
    Temat: Re: Nowoczesna i bezpieczna autostrada i nowoczesne punkty poboru opłat
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości
    >"Znikają pieniądze w systemie viaTOLL. Po zasileniu konta, z którego
    >opłacane są przejazdy ciężarówek i autobusów pod bramownicami,
    >pieniądze
    >są pobierane, zanim samochody zdążą przejechać pod urządzeniami
    >naliczającymi e-myto."

    >"Operator systemu zapewnia, że nie jest to błąd systemu. Jak
    >tłumaczy,
    >jest to wsteczne naliczanie opłat za bramownice, które wcześniej nie
    >działały prawidłowo."
    >Zajebisty system LOL

    Ale o co chodzi - prawidlowo dziala.

    J.

  • 22. Data: 2013-11-28 18:42:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-28 17:09, J.F pisze:

    > Ale o co chodzi - prawidlowo dziala.

    "Co innego mówią jednak właściciele ciężarówek i autobusów. Twierdzą
    oni, że nagłe ściągnięcie opłat naraziło ich na kary, bo samochody z
    pustymi kontami były już w trasie."

    W tym kraju jest tyle absurdów że takie gówno to dla wielu norma.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 23. Data: 2013-11-28 21:09:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Nov 2013 18:42:35 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]
    > pustymi kontami były już w trasie."
    >
    > W tym kraju jest tyle absurdów że takie gówno to dla wielu norma.

    50? na kilkadziesiąt tysięcy firm? wow. a jak było naprawdę to tylko
    można się domyślać

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2013-11-29 11:02:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Nie ma pinów i autoryzacji. Nie zmyślaj. Transakcja karką jest bardzo
    > szybka.

    I tu Cię zdziwię. Zdarzyło mi się już wielokroć na odcinku
    WRO-KAT jak i na stalexportowym, że transakcja była autoryzowana
    pinem, co wywoływało moje (na początku) olbrzymie zdziwienie i
    miotanie pannami lekkich obyczajów pod nosem.

    Ale PINy się zdarzają. Nie wiem od czego to zależy, bo zawsze
    płacę na A4 tą sama kartą, i autoryzacja czasem wymaga pinu.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 25. Data: 2013-11-29 11:22:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Friday, November 29, 2013, 11:02:27 AM, you wrote:

> [...]
    > Ale PINy się zdarzają. Nie wiem od czego to zależy, bo zawsze
    > płacę na A4 tą sama kartą, i autoryzacja czasem wymaga pinu.

    Mi się nie zdarzyło ani razu na A4. Ani na Wrocław-Gliwice ani na
    Katowice-Kraków. Co prawda teraz jeżdżę mniej niż dawniej ale mimo
    wszystko.

    W każdym razie PIN i długa autoryzacja na pewno nie są normą na
    bramkach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2013-11-29 11:58:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > W każdym razie PIN i długa autoryzacja na pewno nie są normą na
    > bramkach.

    Normą nie są. Autoryzacja PINem zdarza się wtedy i tylko wtedy
    gdy się kure*sko śpieszysz. :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 27. Data: 2013-11-29 12:59:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Friday, November 29, 2013, 11:58:24 AM, you wrote:

    > Normą nie są. Autoryzacja PINem zdarza się wtedy i tylko wtedy
    > gdy się kure*sko śpieszysz. :D

    Ale jeżdżę tą A4 i ani mi ani nikomu przede mną jeszcze pinpada nie
    podawali. Ty masz po prostu złą karmę, co nie dziwne przy takiej pracy
    :P

    --
    Best regards,
    RoMan