  • Data: 2018-10-28 21:22:12
    Temat: Re: Nowości z BD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Oct 2018 18:20:18 +0100, WM napisał(a):

    > Zamrażanie i odmrażanie wymaga energii.

    Jesli bedzie taniej ich utrzymywac w ruchu - przemysl i wojsko zadbaja
    o energie.

    Mnie glownie o sprawnosc chodzi - dobry jest czlowiek/kon, czy
    kiepski?

    No i latwosc produkcji kusi - jak sobie pomyslisz ze konczyna
    czlowieka to kilkadziesiat miesni, kazdy musialby byc
    serwomechanizmem, to biologiczny wzrost kusi bardzo.

    > I ludzie tym g* się delektują :)
    >
    > Alkohol się pali, więc jest źródłem energii, której się drożdże
    > pochopnie pozbywają.

    Owszem. Byc moze pochodza z czasow beztlenowych, i nie mogly spalic
    alkoholu. Ani glukozy.

    Tym niemniej zaciekawilo mnie, gdzie w tej glukozie sie ta energia
    kryje ... bo ma jakas nadwyzke, ktora drozdze skrzetnie wykorzystuja.

    J.