  • Data: 2015-05-23 12:33:14
    Temat: Re: Nowy monitor vs UPS.
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    Kabelek "od radia" (z "ósemką"), obciąć przy wtyczce (płaskiej zapewne), założyć
    wtyczkę IEC.
    BTW ten system wtyczek IEC mnie zdrowo wq..a, przeszkadza w czym może (też mam 2x UPS
    Tripp-Lite wyjścia 6x IEC).
    A to przejściówka na "ósemkę" potrzebna, a to przejściówka na "koniczynkę" (do
    laptopów) potrzebna, ...
    Są UPS z normalnymi gniazdami uniwersalnymi "europejskimi" (np. APC) i żałuję, że
    takiego APC nie kupiłem.

    -----
    > Przecież taką przejściówkę też można zrobić estetycznie - przewód komputerowy,
    obciąć przy złej końcówce i zamontować gniazdo